1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi luovut huippuluurista ?

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja tietovanhus, 31/5/15.

1. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    htc 10 camellia red
    Oisko teillä "asiantuntijoilla" aikaa laitaa tähän ketjuun pieni tarina miksi luovut puhelimesta. Tämä helpottaisi monta käyttäjään ostopäätöksissä. Käytökokemusketjuissa kaikki aina kehuu puhelimia, mutta ei mene kuin pari viikkoa niin on jo luurit käyttäjillä vaihtuneet. Modet voi poistaa tämän, jos ketju ei tunnu järkeenkäyvältä.

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6618
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Ei kai tuohon mitään järkevää syytä ole. alkaa luuri tuntumaan tylsältä, haluaa jotain toista tms.

AlpinaD10 tykkää tästä.
  3. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2807
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Vaihtamisen halu siinä itselläkin on.. Tosin minä en paljoa luureja vaihtele vrt. muut.. Vikoja luureissa ei ole koska niitä en myisi, vaan se aidan toinen puoli kiinnostaa =)

4. AlpinaD10

AlpinaD10 Goldmember

Tykkäykset:
    726
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3T
    Oma luurinvaihtotahti on n. vuosi ja lähinnä vain siksi, että edellisvuoden huippuluuri on saavuttanut käytettynä sen hintatason, jonka olen valmis maksamaan "näistä turhakkeista"
    Loppujen lopuksi syy vaihtaa on vain päivittäminen uudempaan, harvemmin ainakaan itse hankin edellistä huonompaa mallia.
    Onhan se vanhakin luuri ihan kelpokapine parikin vuotta, mutta mitäpä sitä omille mielihaluilleen voi;)

Jotkut vaihtaa tietokonetta, autoa, kameraa ja me foran väki puhelimia:cool:

5. veneilymies

veneilymies Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    65
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Silkkaa addiktiota tämä on

Master of the Universe tykkää tästä.
  6. jhietala

jhietala Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1834
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Materialistista tyhmyyttä tämä on. Ite vaihdan vuoden välein. Uuden Noten ilmestymistahti oli hyvä vaihtotahti, Note4 jäi hommaamatta ja ostin N6:n vähä myöhemmin. Katotaan mihin tää vaihtuu seuraavaksi.

Axefield tykkää tästä.
  7. akselic

akselic TicTac - vain yksi puhelin!

Tykkäykset:
    4443
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    Mä vaihdan siinä vaiheessa kun koen että vanha luuri ei enää palvele tarpeeksi tai kun uudemmat luurit tarjoaa jotain sellaista mitä haluan. Mulla oli Nexus 5 aika pitkään ja oikeastaan ainoa syy miksi möin sen pois oli koska halusin isomman näytön. Sitten ostin Note 4:n mutta koska en osannut tänä(kään) vuonna totutella Samsungin softaan, vaihdoin sen Nexus 6:een. Tällä mennään varmaan pitkälle ensi vuoteen jos ei hajoa.

jhietala tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju