1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi kysymykseni lukittiin heti?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Onkimato, 17/2/04.

1. Onkimato

Tykkäykset:
    0
    Hei, olen ihan uusi täällä foorumilla ja olisin vain yhteen pieneen (minulle tärkeään) kysymykseen halunnut vastauksen.

Siis "Paljonko maksaa lankapuhelimesta ACN liittymiin?" Viestiketju lukittiin heti. Olisi ollut kohteliasta laittaa edes linkki aiempaan tarkkaan keskustelukohtaan, jos asia on täällä jo selvitetty. En minä osaa käyttää noita hakutoimintoja ja acn:stä näyttää olevan jumalattomasti viestejä.

Auttakaa nyt, please!

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  3. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Arivi taisikin tuohon laittaa linkin aikaisempaan keskusteluun jossa asiaa käsitellään. Pyrimme tällä välttämään palstan ruuhkautumista samaa asiaa koskevilla kysymyksillä.

4. Onkimato

Tykkäykset:
    0
    No voisiko joku ystävällisesti vielä laittaa linkin viestiin, josta löytäisin vastauksen, viestejä on hirmuisesti ja äkkisiltään niistä ei saa mitään tolkkua tuohon kysymykseeni.

Auttakaa nyt, lupaan sitten poistua häiritsemästä!

5. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Vastausta kysymykseesi ei ole toistaiseksi esitetty, mutta kysymys kannattaa laittaa tuonne "oikean otsikon alle" jota asiasta kiinnostuneet / tuntevat käyvät lukemassa.

6. Onkimato

Tykkäykset:
    0
    [quote="Jussi
    Vastausta kysymykseesi ei ole toistaiseksi esitetty, mutta kysymys kannattaa laittaa tuonne "oikean otsikon alle" jota asiasta kiinnostuneet / tuntevat käyvät lukemassa.[/quote]

No nyt vielä vähemmän ymmärrän kysymykseni lukitsemista. Minulla oli ihan selkeä kysymys, joka ei mielestäni koske anc:n toimintaa tai muuta sellaista.

Uskoisin kysymäni asian kiinnostavan muitakin. Ja asia olisi ollut helposti löydettävissä, jos se olisi saanut olla selkeästi omana ketjunaan, kunnes siihen olisi saatu vastaus. Sitten ketjun olisi kaikin mokomin saanut lukita tai/ja vaikkapa siirtää jonnekkin...

7. Smith

Tykkäykset:
    0
    Helvetti mulla menee hermot tollasten kanssa!!!

8. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitos samoin.

Edit: ;)

9. Kaapo

Tykkäykset:
    0
    Joo, täällä on vähän vittumainen moderointitapa ihan suomeksi sanottuna. Pitäisi vaan jatkaa ketjuja, jossa on satoja vastauksia. Aivan ääliömäistä. Tietysti, jos samalla sivulla on viestiketju, niin on tyhmää luoda uutta, mutta kaikkien aiheiden sullominen megaketjuihin on myös tyhmää. Foorumi olisi parempi, jos viestit "vanhenisivat" niinkuin monilla kaupallisilla palstoilla (suomi24, Jippii). Yhtenä kukkasena oli matkapuhelinpuolella kumpi valita, SE vai Siemens, vastattu vuoden vanhaan kysymykseen.

10. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    noi megaketjut ei tosiaan oo hyviä sillä niistä ei löydä yhtään mitään. mutta myös uusien "samojen" aiheiden ketjujen perustaminen on tyhmää eli vähän ristiriitainen juttu toi on

11. Smith

Tykkäykset:
    0
    Hetkinen. Ymmärsinkö mä väärin vai te? Tarkotin, että mulla menee hermot tollasten uusien käyttäjien kanssa, ketkä tulee valittamaan. Lukisivat ne säännöt ensin.

12. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    uskoisin että kumpikaan ei ymmärtäny väärin. djj varmaan heitti leikillä ton.

kyllä mä ymmärrän et aloittelijoille tulee virheitä mutta kun meille "vanhoille" ei pitäis niit enää käydä

13. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    No kukaan ei pakota selaamaan tällaisia ketjuja...

Miten kireällä on pinna, jos hermo napsahtaa poikki kun tulee lukeneeksi jotain "ylimääräistä"?
    Niin, olet asiasta melkeimpä samoin sanoin aikaisemminkin huomauttanut, mutta ei myöskään ole mitään järkeä päästää palstoja samanlaiseksi kun joku suomi24 tai jippii -foorumit? Niitä ei lue hullukaan, eikä varsinkaan löydä etsimäänsä.

Tällaiset tapaukset voi ihan hyvin pistää noiden olemassa olevien ketjujen jatkoksi, kun muuten koko firmasta ei juuri edes puhuta ja tuo topic käsittelee kaikkea vähänkin acn liittyvää.

14. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mä ymmärsin juuri noin kuten sanoit.
    Ei niistä megaketjuista kyllä mitään löydä, mutta onko sitä pakko avata uusi topic, kun vanhassakin topicissa voi kysyä?

15. Onkimato

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi herra Smith! Ei todellakaan ollut tarkoitus tulla valittamaan eikä saattamaan ketään hermoromahduksen partaalle. Foorumin säännötkin olen lukenut. Esitin vain mielestäni uuden erillisen kysymyksen, joka ei koske anc:n toimintatapoja tai markkinointia tms., vaan hintoja koskevan kysymyksen, jota ei vielä muualla ole kysytty ja johon ei vielä ole vastausta.

Kysymys olisi ollut selkeä ja helppo vastata ja se kiinnostanee muitakin (ainakin kysymystä on käynyt lyhyessä ajassa lukemassa sata ihmistä), mutta ei sitten :(

16. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mutta kun ACN-topicissa on tarkoitus jauhaa kaikki ko. firmaan liittyvät asiat. Tällainen käytäntö on vain päässyt muodostumaan foorumille.

17. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käytäntö josta ei mainita missään.. miten uudet voi tietää sen?

18. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei juuri mistään. En ole ketään syyttänytkään...

19. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    en ihan sillälailla tarkoittanut, mutta joku nykyistä yhtenevämpi käytäntö näihin viestijuttuihin olisi saatava...

20. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kumma juttu. Kysyjä kysyy ACN:ään liittyvää asiaa josta ei ole topiccia.
    Miksi kysymys pitäisi jatkaa kilometrin pituiseen ketjuun kun näin lyhyessäkään ei kukaan vaivaudu vastamaan kunnolla tai laittamaan linkkiä jos itse haulla löytävät? Onko kysymys jostakin ACN vastaisuudesta vai missä mättää. Kysyjä myös perusteli hyvin syynsä laittaa erillinen topicci. Miksi luette näitä viestejä jos niin käy hermoon. Kai te osaatte otsikosta lukea mitä asia käsittelee ; )

Jaa tämä viestiketju