1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi kaikki haluaa nokiaa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tonisan, 25/2/03.

1. Tonisan

Tykkäykset:
    0
    En ymmärrä tätä sokeana kävelyä!

2. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuttu ja turvallinen?

3. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Suurin osan maailman kannykan kayttajista kayttaa jotain muuta merkkia;)

4. huippu

Tykkäykset:
    0
    Itse käytän Nokialaista töissä.
    Nyt olen harkinnut että ostan omaksi puhelimeksi Siemensin/ Samsungin.
    Kahden vaiheilla olen.Siemensin jos ostan niin sitten se on S55 mutta samsungista en ole varma.

Kyllä oma puhelin täytyy persoonallinen olla.

Nokialaisessakin puolensa. Esim: Samat laturit käy, suuri etu.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ei kaikkea tässä maailmassa tarvi ymmärtää. Mutta se on mulle yksinkertaisesti paras. Perustelut oon selittäny jo parissakin topicissa että käyttäkää ihmiset hakua jos haluatte tietää. Ei jaksa aina selitellä...

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Yli 60 % käyttää muuta kuin Nokiaa, joten miten voit edes kysyä tällaista =)

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mikä muu merkki korvaisi esim käyttämääni 9210i:tä.Älkää vaan sanoko,että se tikun kanssa pelleiltävä P800.Siksi käytän vain Nokiaa,kun kommua ei korvaa mikää:)

8. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei suomessa.. :( Nykynen luuri näkyy sigussa, ja seuraava luultavasti siemens tai samsung. Samsungeja vaan ei pahemmin käytettynä löydy.

9. Tony

Tykkäykset:
    0
    En ainakaan minä, koska eivät voi tehdä yhtää hyvää kännykkää.

10. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kukaan ei ole nyt puhunutkaan Suomesta. Suomessa Nokiaa on varmaan niin useallakin kuin 70-80 prosentilla väestöstä.

Siemens tulee melko varmasti nostamaan Suomessa tänä vuonna omaa markkinaosuuttaan.

11. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Minä taas en ymmärrä miksi muita kännyjä yleensä kannattaisi ostaa.
    Hyvä esimerkki T68. Surkkia näyttö, surkkialla käyttöliittymällä.

12. topiz

Tykkäykset:
    1
    Öö, T68 on jo aikas vanha malli, ja ilmestymishetkellään se oli ehdoton edelläkävijä ja suunnannäyttäjä.

13. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan ominaisuuksiensa perusteella sanoisin t68:a vieläkin ihan kelpo luuriksi.. Etenkin i-mallista jos vielä puhe..

14. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Kaikilta merkeiltä löytyy tietysti alle 100 grammainen luuri, jossa MMS, bt, toimivat äänivalinnat, sähköposti, hyvä kuulokeääni ja kohtuulliset toiminta-ajat...

Edit: Laivanupotuspeli unohtu;)

15. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Niinpä, t68:n 256 värinen värinäyttöhän oli silloin ~1,5 vuotta sitten todella surkea.. Nokiallakin oli silloin jo 2 värisiä näyttöjä puhelimissaan(siis ihan näissä tavallisissa luureissa. Kommua ei lasketa mukaan..) Käyttöliittymä saattaa olla sinun mielestäsi surkea, minun mielestäni se on ainakin parempi kuin esim Nokia sen aikaisissa luureissa kuten 6510. Niin ja todella erilaista tässä SE:n toiminnassa Nokiaan verrattuna on se, että Nokia olisi varmasti tuonut t68i:n ihan uutena mallina markkinoille eikä T68:a olisi missään nimessä voinut päivittää ainakaan ilmaiseksi siksi..

16. Aero

Tykkäykset:
    0
    Itse olen Nokian sulkenut omasta valinnasta jo suunilleen vuosi sitten ja päätökseen olen äärettömän tyytyväinen. Yhtään hyvää puhelinta (no ok. 6310 ja 6610) eivät ole tehneet ja muutenkin koko lafkan liikestrategia on omasta mielestäni sieltä jostain. Ainut paikka jossa joudun olemaan ko. lafkan kanssa tekemisissä on duunipaikka, jossa joudun niitä myymään ja tietysti kehumaan. Myöskin heidän kohtelu jälleenmyyjiä kohtaan ei ole verrattavissa toisten valmistajien kanssa.

17. blueice

Tykkäykset:
    0
    Sanoppas hulabaloo yksikin Nokian puhelin, jossa bt-audio äänivalinnoilla. Jollain sellainen ollut jo 2 vuotta.

18. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    Kai muutkin saa sanoa... N6310, esimerkiksi. Ja ennen kuin ehdit älähtää, niin kyllä se jo nykyään toimii kun hf-valmistajat on saanut nappinsa toimimaan. Eihän hyviä bt-hf:iäkään ole ollut kovin pitkään... ;)

Muutamia "älyttömyyksiä" Nokian joidenkin puhelinten ominaisuusvalinnoissa ja toteutuksissa on ollut kautta aikain, mutta niinpä kai kaikilla valmistajilla. Esimerkkinä 1611:n tekstiviestien pienten kirjainten poisjättäminen, joidenkin teinimallien näytöt, 7650:n bt-audion puute ja muutamien mallien akun kesto.

BTW, onko yhäkään markkinoilla sellaista kännykkää, joka oikeasti peittoaa valmiusajoissa 6310n? Isommissakaan?

19. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Tai kun puhelinvalmistaja saa palikkansa jotakuinkin BT-standardinmukaiseksi...

Eikä noita bt-hf;iä ole tosiaankaan kovinkaan kauan ollut saatavilla,
    ensimmäisen hankin vasta 2 vuotta sitten.

20. blueice

Tykkäykset:
    0
    6310:ssa on vakiona 1100 mAh akku, T39 yltää parempaan saman tehoisella akulla.

Jos äänikomennot pelaa 6310i:ssä niin taikasanat ei ainakaan, mitkä on toiminu jo R520 ja T39 ajoista.. eikä siinä vielä kaikki.. ei vaan jatketaan taas.

Jaa tämä viestiketju