1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi en saa WLIrciä toimimaan 6820:ssani?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mehumies, 11/7/04.

1. Mehumies

Tykkäykset:
    0
    Mikähän tossa on vikana kun ollaan nyt kahen kaverin kanssa jo yritetty härvätä sen kanssa mutta aina vaan tulee "error occured whilst opening connection". Noilla mun kahella kaverilla toimii irkki moitteettomasti puhelimissaan ja ne on neuvonu mut laittamaan samat asetukset ku niillä.

Tämmöset asetukset oon mälvänny: palveluasetukset -> yhteysasetukset mestaan on luotu uus asetusryhmä nimeltään internet, aloitussivu tyhjä, proksit ei käytössä, siirtotie: gprs, sitte siirtotieasetuksista: gprs-yhteysosoite: internet, todennustapa: normaali, kirjautumistapa: automaattinen, käyttäjätunnus ja salasana: tyhjä. wlircin omissa asetuksissa, configurationissa on serverinä irc.kolumbus.fi (mul on kolumbuksen liittymä...), ja porttina 6667. advanced-puolella on connection type: socket, ja muut on kai niin ku ne oli alunperinkin, jätkät sanos et ei niil oo mitää merkityst. eli tos on kaikki mitä on muutettu ton wlircin takii, ja noin se kuulemma toimii noitten kahen puhelimis, toisel on 6230 ja toisel on se vanhempi n-gage (käyttää kyl wireless irciä).

jos jollain on jotain tietoo tämmösest ongelmast ni auttakaa ihmees, oon huomen lähös inttiin ni ois hauska sielt irkkailla!

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Muutappa connection type: http

3. Mehumies

Tykkäykset:
    0
    nyt pääsin jo pitemmälle ku aikasemmin mut:

closing link: mehu-cel[unknown@80.213.234.147] (unauthorized connecion)

4. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Oletko koittanut virca irc midlettiä? niiden sivujen mukaan se saattaisi toimia puhelimessasi. Tuo Wlirc on ensisijaisesti tarkoitettu puhelimille jotka eivät tue socketteja.

http://www.vidarholen.net/contents/virca/

Jaa tämä viestiketju