1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksi E61i puhelimeni kaikuu?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja fyndi, 14/9/07.

1. fyndi

Tykkäykset:
    0
    Missäköhän voisi olla vikaa, kun oma puheeni ei kaiu takaisin, mutta lähes jokainen vastapuolella oleva puhuja valittaa kuulevansa oman äänensä kaikuna?

Mikä ilmiö on kyseessä vai onko puhelimessani vikaa tai säädöt pielessä?

2. lluoma

Tykkäykset:
    0
    Minulla on E61i puhelimessani täsmälleen sama vika ja monella muullakin näyttäisi olevan tuo vika erilaisissa Nokian puhelimissa:

http://discussions.europe.nokia.com...thread.id=16830&view=by_date_ascending&page=1

Osaisiko kukaan antaa vinkkiä, mistä voisi johtua?

Joidenkin juttujen mukaan, ongelma johtuisi bluetooth-yhteyksistä/kolmanten osapuolten bluetooth-laitteista, mutta ainakaan minun kohdallani se ei pidä paikkaansa. Vika ilmenee, vaikka puhelimeni ei olisi paritettu yhdenkään toisen bluetooth-laitteen kanssa.

Puhelimen uudelleen käynnistäminen auttaa hetkeksi, mutta sitten ongelma tulee takaisin. Olen kokeillut myös käyttää puhelintani pelkästään GSM-verkossa, mutta ei auttanut.

Vein puhelimeni huoltoon ja he vaihtoivat puhelimeni kokonaan uuteen laitteeseen (ainoastaan akku ja takakansi tulivat vanhasta), mutta ongelma on täsmälleen sama myös uuden puhelimeni kanssa. Lainapuhelimeksi saadussa Nokian puhelimessa (en muista mallia) tätä ongelmaa ei ollut. Sitä ei ole myöskään ollut minkään muun puhelinmallin kanssa ikinä.

-lari-

3. muuronma

Tykkäykset:
    2
    E61i kaikuu vastapuolelle

Sama vika eli E61 kaikuu useimiten vastapuolelle ja harvoin omaan "korvaan". Akkubootti auttaa, mutta jonkin ajan kuluttua ongelma palaa. Todella puhekumppaneita ärsyttävä vika. Vastapuolella käytetyt puhelimallit ovat vaihdelleet, mutta pitkälti vain Nokian puhelimia kuitenkin...

4. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Kuittaan saman vian tai kai se on "ominaisuus".

5. ruuvi

ruuvi

Tykkäykset:
    0
    Voisko vika olla esim. 3G-verkon ominaisuus? En oo kyllä ite E61:n kanssa moiseen ongelmaan törmännyt, mutta olen kuullut vastaavaa muualta. Ne tapaukset mitä itelle tulee mieleen niin kyseessä on ollut 3G-puhelin. Auttaisikohan jos ottaa luurin kokonaan pois 3G-verkosta? Tosin mikä idea taas on 3G-puhelimella joka ei toimi kunnolla 3G-verkossa...?

6. Masatus

Tykkäykset:
    0
    Onko porukalla tietoa mistä tämä kaikuminen vastapelurilla johtuu itellä alkoi tuo n72 tekemään samaa kuin topicin aloittajalla, voiko vikaa korjata ja mitä suunnilleen maksaa?
    3G juttuihin kaikuminen minulla tuski liittyy koska puhelin ei ole 3g kelpoinen ja olen soitellu sillä siten että minä tai vastapeluri ei ole ollut 3g alueella.

Jaa tämä viestiketju