Miksei voi poistaa Clouds.Jpg 6100:sta ??

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Joo, ihmetyttää vaan kun olen poistanut kaikki kuvat mitä tässä luurissa tuli vakiona mukana, mutta tuota Clouds.jpg:iä ei pysty poistamaan.
Valikossa ei ole sitä "poista" valintaa ollenkaan, ja sitten kun yrittää PC Suite 5.1:sellä poistaa niin lähtee kyllä pois mutta tulee samantien takaisin.
Tiedoston tiedoista katsoin, että siinä on joku "copyright"

Tahdon tuon turhan kuvan pois mun puhelimesta, viehän se 15kt tilaakin :)

Jombe

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
3210
Onkos 5100:ssa tuota? Itse poistin myös alkuperäiset kuvat kun ne olivat niin törkeitä eikä mitään jäänyt.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
6610:ssa on sama juttu Lights-kuvan kanssa. Sitä ei voi poistaa, mutta muut kyllä pystyy. Olisiko niin, että joku kuva täytyy aina olla Kuvat-kansiossa, ja siksi tuota ei voi poistaa? Tein myös sellaisen havainnon, että Lights on aina listan ensimmäisenä, vaikka kuvat järjestäisi nimen mukaan.

Ei nyt ihan aiheeseen kuuluvaa, mutta aika läheltä menee. Eli minkä takia puhelimen alkuperäiset soittoäänet eivät näy Phone Browserissa? Ovatko nämä suojattuja? Niitä ei siis ilmeisesti voi poistaa?

zonem

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Eikös se kuva ole oletuksena taustakuvana, voi liittyä jotenkin siihen..?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Onhan se oletuksena taustakuva, mutta ei ole nyt, ku yritän sitä poistaa.
Ja kyllä minulla kuvia on paljonkin siellä kansiossa, ettei siitä voi johtua, että tarvisi olla yksi kuva siellä.

EDIT: Juu ei kaikkia puhelimen mukana tulleita soittoääniä pysty poistamaan.

Late

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
ZONEMAN sanoi:
Saattaa liittyä, mulla ei lähde Spectrum pois. Ja se on vastaavasti 7210 oletus tausta.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kukakohan pälli senkin on keksinyt, ettei oletustaustakuvaa saa poistaa...

TCall

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ootteko koittanu poistaa koko kansion missä tuo oletus kuva on? Vois lähteä sillä kokonaan...

G

Guest

Palaute - 0%
0   0   0
Mikä hinku sitä yhtä kuvaa on nyt kaikilla poistaa? Ei se varmaan kovasti muistia vie..

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
Guest sanoi:
Mikä hinku sitä yhtä kuvaa on nyt kaikilla poistaa? Ei se varmaan kovasti muistia vie..
Täysin mutuna, vaikka sen saisi pois, vapauttaisiko se kuitenkaan vapaata käyttäjän muistia?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Late sanoi:
ZONEMAN sanoi:
Saattaa liittyä, mulla ei lähde Spectrum pois. Ja se on vastaavasti 7210 oletus tausta.
Multa ainakin lähti kaikki, myös tuo spectrum pois, kun niin halusin. Nyt muistissa ainoastaan ladattuja kuvia. Joten... ja puhelin on 7210

Blue Joker

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Monta
Jean sanoi:
Late sanoi:
ZONEMAN sanoi:
Multa ainakin lähti kaikki, myös tuo spectrum pois, kun niin halusin. Nyt muistissa ainoastaan ladattuja kuvia. Joten... ja puhelin on 7210
Kyllä mäkin sain sen pois.

Blue Joker

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
42
Puhelinmalli
Monta
Sir Hector sanoi:
6610:ssa on sama juttu Lights-kuvan kanssa. Sitä ei voi poistaa, mutta muut kyllä pystyy.
Kyllä mä vaan pystyn poistamaan aivan kaikki.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
No on kumma juttu jos jotkut pystyy ja jotkut ei pysty poistamaan.
Sitä Images-kansiotahan ei voi poistaa jos siellä on tavaraa, eli juuri se Clouds.jpg

Late

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tais muuten olla niin että vanhemmalla softalla minäkin sain poistettua kaikki kuvat.(SW nyt: 4.18)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Henkka ! sanoi:
Kukakohan pälli senkin on keksinyt, ettei oletustaustakuvaa saa poistaa...
Sama pälli, joka myy satoja miljoonia puhelimia Nokia brändillä.
Kuvat ovat osa brändiä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
6800:sessakin on tuo oletustaustakuvana.
Ei haittaa pätkääkään vaikka ei lähde puhelimesta pois.

zener

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
7
Puhelinmalli
Galaxy S3
Sir Hector sanoi:
Ei nyt ihan aiheeseen kuuluvaa, mutta aika läheltä menee. Eli minkä takia puhelimen alkuperäiset soittoäänet eivät näy Phone Browserissa? Ovatko nämä suojattuja? Niitä ei siis ilmeisesti voi poistaa?
Nokia.fi sanoi:
Soittoäänet (20 valmiiksi asennettua soittoääntä, kaikki poistettavissa/korvattavissa)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
nrg sanoi:
Sir Hector sanoi:
Nokia.fi sanoi:
Soittoäänet (20 valmiiksi asennettua soittoääntä, kaikki poistettavissa/korvattavissa)
Näin minäkin muistin lukeneeni. Ja niinhän nehän voikin poistaa itse puhelimesta, mutta en saa niitä näkymään PC-Suiten Phone Browserissa. Nimet olen muuttanut max. 8-kirjaimisiksi ja niissä on vain a-z ja A-Z -merkkejä. Vika ei siis voi olla nimissä.

Tarkoitukseni olisi saada puhelimeen enemmän tilaa valokuville. En haluaisi poistaa soittoääniä, vaan siirtäisin ne tietokoneelle. Tämä ei nyt kuitenkaan näytä onnistuvan, sillä ainoastaan PC-Suitella puhelimeen siirretyt soittoäänet näkyvät Phone Browserissa. Onko kenelläkään minkäänmoista hajua, että miten voisin siirtää alkuperäiset soittoäänet koneelleni?

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
Sir Hector sanoi:
Tarkoitukseni olisi saada puhelimeen enemmän tilaa valokuville.
Jos valokuville meinaat lisää tilaa saada, niin oletko laskenut montako kuvaa enemmän saisit tuon operaation jälkeen mahtuun?

Top Bottom