1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miksei me45 yhdisty pc:hen infrapunan kautta

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja acidstar, 28/1/03.

1. acidstar

Tykkäykset:
    0
    Mun me45 ei yhdisty tietokoneeseeni ifrapunalla. Kone tunnisti infrapuna laitteen, mutta puhelin ei ilmeisesti tunnista sitä. Onko kellään muulla ollut ongelimia infran ja me45 kanssa.

2. un1

Tykkäykset:
    0
    Todellakin on ollut ongelmia..

Laitteena oli hoyan palikka usb-liitännällä. Hirmu vänkäyksen jälkeen se saatiin toimimaan win 98:ssa, mutta w2k:ssa en sitä ikinä oo saanu toimimaan. Sarjaportin kautta noi vissiin on helpompia saada toimimaan..

Ja jos gprs:ää oot siihen säätämässä niin aluksi kannattaa ainakin kai tarkistaa että sulla on uusin modeemisofta, ja jos ei oo niin siemensin sivuilta sen saa.

Joo, olipa tästä varmaan kovasti apua.

3. vp

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Belkkinin infrapuna laite ja hyvin toimii. Hain uuden ajurin valmistajan sivuilta ja laitoin usb piuhan paikalleen,niin kone tunnisti laitteen ja asenti ajurit. Modeemi piti poistaa,et com3 portti on vapaa,muuten se ei toimi. Sit vaan puhelimesta infrapuna päälle,niin tietokone ilmoittaa et havaittu Me45 puhelin... Minkälainen kokoonpano ja infrapunalaite ja käyttis sulla on?

4. acidstar

Tykkäykset:
    0
    kokoonpano

mulla on me45, Me, jet eye infra com 1 portissa. Ei auta vaikka olis com2 portissa.

5. vp

Tykkäykset:
    0
    kokeile saada asennettua com3 porttiin...

Jaa tämä viestiketju