1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikäköhän on vikana?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja TCall, 29/12/02.

1. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tilasin radiolinja.fi osoitteesta melod daddydj soittoäänen ja sain viestin: Olet saanut multimediaviestin.... jonka voit katsoa osoitteessa ...
    Siis mitä?! Oon hakenu mms asetukset ja ottanu käyttöön. Mikä siis mättää? Onko jollain kokemusta?

2. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    surffaile rl-www sivuille ja laita mms asetukset paikalleen itse tai pyydä tukea laittamaan ne.

3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kaikki asetukset kunnossa. Ja tarkistin vielä äsken. ihmettelen tuota siirto juttua että siinä on vain GPRS. Pitääkö tuota varten tilata GPRS palvelu joka maksaa ihan kivasti RL:lla???

4. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kaikki asetukset kunnossa. Ja tarkistin vielä äsken. ihmettelen tuota siirto juttua että siinä on vain GPRS. Pitääkö tuota varten tilata GPRS palvelu joka maksaa ihan kivasti RL:lla???[/quote]

Jup, GPRS pitää olla, ainakin mulla on. Ja sieltä rl sivuilta, että viestit menee puhelimeen ei palvelimelle. Vaimolla pistettiin kaikki asetukset kohdalleen ja silti piti ottaa yhteyttä vielä tukeen
    ja pistivät johonkin ruutuun rastin sitten toimi myös hänen kännynsä.

5. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Pitää. Mms viestit kulkevat gprs:ää pitkin.

E: Voi he***tti että on epäonnea tänään. Jo toinen kerta kun joku toinen ehtii ensin :(

6. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    EI SITÄ GPRS PALVELUA TARVITSE AVATA!!! en enää muista kuinka monta kertaa oon tän joutunu sanomaan mut siis vaik MMS viestit menee GPRS:ää pitkin niin silti oikeeta GPRS lisä palvelua ei tarvitse avata!! Siis ainakaan radiolinjalla!

edit: tukeeko 3510 edes MMS:ää??
    edit2: tukee se näköjään...

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Tukee. Ihmettelin samaa asiaa joku aika sitten kunnes kävin Nokian sivuilta kattomas että tukee

8. Tony

Tykkäykset:
    0
    Ainakin Soneran liittymällä pitää lähettää yksi MMS viesti ennen kuin voi ottaa yhtään vastaan.

9. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Radiolinjalla pitäisi toimia heti. Ei tarvitse tehdä laskua saadakseen palvelun käyttöön...

10. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    EI SITÄ GPRS PALVELUA TARVITSE AVATA!!! en enää muista kuinka monta kertaa oon tän joutunu sanomaan mut siis vaik MMS viestit menee GPRS:ää pitkin niin silti oikeeta GPRS lisä palvelua ei tarvitse avata!! Siis ainakaan radiolinjalla!

Oikein, siis radiolinjalla on näin, mutta muilla on omat käytännöt joita en ala kyselemään.

11. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Lainaus sonera.net:istä:
    Helposti alkuun
    Multimediaviestien lähettäjäksi pääset hankkimalla MMS-puhelimen ja tarkistamalla että matkapuhelinliittymässäsi on nopea gprs-tiedonsiirtopalvelu

Tästä minä ainakin saan sen käsityksen että pitää olla gprs että voi käyttää mms viestejä. Sonerallahan on kuukausimaksuton gprs jonka voi ottaa jos haluaa pelkät mms viestit.

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Missä soneralla sanotaan että pitää GPRS palvelu tilata erikseen? Missä DNAlla sanotaan että pitää olla GPRS palvelu, tai muillakaan operaatoreilla?

13. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    joo mut voin kokemuksesta kertoa että, minulla ei ole GPRS:ää kytkettynä liitymääni. MMS palvelu on kytketty. Ja 760 lokissa näkyy GPRS:n kohdalla siirrettyä dataa koska olen lähettänyt/vastaanotanut muutaman viestin. Soneralla asia on toisin, mutta näin siis radiolinjalla jonka asiakas threadin aloittajakin ilmeisesti on.

14. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tutkin Soneransivuja ja siellä todella sanotaan että GPRS palvelu pitää olla. no ei siitä kuitenkaan kustannuksia synny.
    DNAn sivuilta en löytänyt äkkiseltään mainintaa että pitäisi olla GPRS palvelu tilattu, enkä mainitaa voiko ko palvelua käyttää GSMdatalla.

15. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sain toimimaan. Eikä gprs:ää pidä olla. Toimii ilmankin. Ihmettelen vaan maksaako se kun puhelin hakee sen mms:n, mulla oli nimittäin gprs yhteys ollut päällä 2.44min? Enkä itse ollut paikalla kun se tuli :(

16. stume

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple
    Siis eihän sitä gprs palvelua tartte ostaa,Esim soneralla otat vain Gprs-perusominaisuuden käyttöön vaikkapa textarilla taikka sonera.net:issä
    Ja gprs ei laskuta ku siirretystä datasta (muistaakseni)

Jaa tämä viestiketju