1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä Windows-puhelin olisi paras valinta?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja daemonsultan, 9/4/08.

1. daemonsultan

Tykkäykset:
    0
    Olen ensi kuussa hankkimassa uutta puhelinta työkäyttöön ja olen jo oikeastaan päätynyt HTC:n Kaiseriin. Nyt kuitenkin Samsung meni julkaisemaan tuon SGH-i780-luurinsa. Onko noissa merkittäviä eroja, jotka puoltaisivat jomman kumman valintaa? Onko molemmissa samat softapaketit jne? Saunalahdelta olen luurin joka tapauksessa ottamassa.

Itse vähän vierastan tuota Samsungin näppäimistöä ja tuntuu, että HTC:n näppis olisi käyttökelpoisempi, mutta en osaa varmuudella sanoa, kun en ole päässyt kokeilemaan.

Merkittävänä käyttötarkoituksena puhelimella on myös softakehitys, joten se on ensiarvoisen tärkeässä osassa. Ainakin HTC on toiminut moitteetta siinä hommassa.

2. brownie

brownie

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 520
    Ainikin HTC:n luureihin on tarjolla todella paljon erinlaisia käyttäjien tekemiä "epävirallisia" käyttis päivityksiä. Ovat nopeempia ja mieleisempiä käyttää kuin se virallinen windows mobile :)

ja tytinän näppis istuu ihan hyvin itselläni sormille...

3. K@rtsa Vieras

Ja jos vielä jatkan epävirallisista rommeista, mitä kyllä htc.lle löytyy niin nehän on myös siitä hyviä että niissä on aina viimeisin versio ohjelmista mitkä rommeissa on. Virallinen WM6.nen on paljon jäljessä näitä xda.n "kokkeja" ero on huomattava nopeudessa ja vakaudessa

Kyllähän Samppa näyttää pätevältä laiteelta muuten, niitähän pitäisi päästä kokeileen rinnakkain

Jaa tämä viestiketju