1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä siemens?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja achilles, 22/9/04.

1. achilles

Tykkäykset:
    0
    Kertokaapas kokemuksia siemens puhelimista hinta luokka 100-150€

Olen harkinnut mc60 jonka sais 119€?

Minkälaiset on muuten mc60 näppäimet? Siis hyvät, huonot vai tosi huonot...

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    itse en ostaisi mistään hinnasta näitä siemenssin "halppis"malleja, osta mielummin vaikka SE Z200 tai T230. Myös Motorolalta löytyy V180, mikä on mielestäni erittäin tyylikäs. !

3. Caliber

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5X
    Joopa joo.. Vai eeriksonia tai motsikkaa...
    Itse ostin CF62.. näyttää olevan halvimmillaan ~152€
    Halusin simpukan, valinta oli välillä Moto V180 tai tämä, tämän ostin, eikä kaduta yhtään. Toimii! Hyvä näyttö, hyvät näppäimet, hyvä käyttöliittymä.

MC60:ssä on hiukka huonompi näyttö -> Kameralla otetut kuvat erottuu huonohkosti näytöltä. Mutta helvetin halpahan se on, hyvä että tuohon rahaan saa nokiaan ees värinäytön. Ja varmaan toimiva puhelin. Pelejä netti täynnänsä. (samat kuin M55:een?) Käy näppäilemässä Gigantissa sitä, sinähän sen päätät onko ne nappulat sun mielestä hyvät vai huonot.

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    unohdinpa cf62:sen kokonaan, cf62: nen on varmasti hyvä luuri, suosittelen sinulle mielummin cf62:sta kun mc60, ehdottomasti. !

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mä suosittelen unohtaan koko Siemensin. Ainakin halpisten osalta.. Tänään viimeksi oli palaa käämit, kun M55 ei suostunu avautumaan näppäinlukosta pois. Ainakin 40 sekkaa piti odottaa ennen kun pystyin soittamaan.. Tollaset asiat pistää nyppimään.

6. ppm

Tykkäykset:
    0
    Se ei ole vika, se on ominaisuus... ;) Minulla ei kyllä ole tuon M55 kanssa ollut mitään tuollaisia ongelmia, hyvin on toiminut heti kun softan päivitti kymppiversioon, nyt V11 aikaan vielä paremmin... Että äläpäs valita kun kenelläkään muulla ei ole ollut tuollaisia ongelmia :p Ja CF62 on hyvä luuri, suosittelen...

E: Niin, ja kun Juha kokoajan valitat miten huono se M55 on niin miksi et jo myy sitä :D

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei mulla oo varaa vaihdella luuria viikon välein, joten pakko käyttää tätäkin hetken =)

Mun pitää käydä kattoos jos softapäivitys auttais asiaa. Täs on se vanhin softa, koska tää on ostettu samana päivänä kuin tuli myyntiin Suomessa. Mut jos softapäivityksen jälkeen ongelmat jatkuu, niin tää saa kyllä olla viimenen Siemens.

Mut kyl tää luuri kohtalaisen pian meneekin vaihtoon. Tää olis vaan hyvä kuluttaa loppuun, sillä halpiksista ei saa juuri mitään vaihtohyvitystä..

Jaa tämä viestiketju