1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä sähköpostipalvelin?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Harald, 15/12/03.

1. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Eli mikä ois hyvä, ilmainen ja luotettava sähköpostipalvelin? Saa olla suomen- tai englanninkielinen. Ehdoton vaatimus ois että ko. postien luku onnistuis myös puhelimesta tarvittaessa GPRS:n yli.

2. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    jos tarkoitat palvelua jossa saat sähköpostilaatikon, niin voin suositella vapaalla.orgia ,tukee pop3 protokollaa joten voit käyttää postia myös kännykän kautta. vapaalla.org on myös ilmainen ja muistaakseni postilaatikon koko on 5 megatavua.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Tilaa Mikrobitti ;)

4. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    Niin, mikrobitillä on hyvät maili höskät :D

5. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Ei mun tarvi ku on tää mpfoorumi... :) En kyllä nyt tajunnu tuota mikrobitti-läpänderiä, mut se nyt ei liene oleellista...? Kiitokset Jobori, vapaalla.org vaikutti hyvältä sivustolta ja sinne rekisteröidyin!

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    5 megatavua on tila tällä hetkellä. Toisaalta jos tukimaksuasiakkaita olisi enemmän, niin tila nousisi 10 megatavuun, joten maksakaahan vapaaehtoinen maksu :D

7. djmake

Tykkäykset:
    0
    Itse olen käytellyt muiden muassa MTV:n luukkua. Toimii ihan kivasti, tukee POPpia ja yhdelle tunnukselle saa muistaakseni kolme aliasta.
    Puhelimella en oo käyttänyt, mutta GPRSn kautta läppärin kanssa ja normaalina datapuhelunakin on palmin kanssa testattu.

Jaa tämä viestiketju