1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä puhelin?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Authentic, 15/6/10.

1. Authentic

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5610, Tele Finland
    Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt ostaa kosketusnäyttöpuhelimen, jossa olisi ihan perusominaisuudet ja jolla olisi aika hyvä surffailla netissä, kuunnella musiikkia jne. Eikä ihan hyvä kamerakaan olisi pahitteeksi. Mitään hintaluokkaa en ole nyt miettinyt, kun olen vasta katsellut parasta vaihtoehtoa ja puhelimen todennälöisesti ostaisin muutenkin käytettynä. Nokia N900 on ollut minun mielestä tähän mennessä paras vaihtoehto. Siinä on mun mielestä kaikki hyvät toiminnot ja niitä sovelluksiakin voi latailla siihen vaikka kuinka paljon. Ainoa "huonopuoli" on se, kun N900 ei tue multimediaviestejä. Se ei kyllä haittaa mua yhtään, koska tarkemmin kun miettii, niin olen koko elämäni aikana vastaanottanut kaksi tai kolme multimediaviestiä, joten ne ovat muutenkin täysin turhia.

Tänään kuitenkin kaveri on puhunut ja suosittelut joitain Samsungin puhelimia. Hänellä on itsellään Samsung Galaxy Spica ja hän on ihan tyytyväinen siihen puhelimeen.

Kertokaa siis teidän mielipide, että kannattaisiko ostaa se Nokia N900 vai mieluummin Samsungin puhelin tai joku muu? Itse olen ainakin sen Nokia N900 kannalla.

2. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    Pahemmi N900 tiie mittää, mut voisin suositella HTC desireä tai Samsung galaxy S puhelinta. Kummassaki tehokkaat prosessorit (galaxyssä ymmärtääkseni markkinoiden tehokkain) joten käyttö on sulavaa. Molemmat toimivat myös androidilla, joten erilaisia sovelluksia on paljon saatavilla. Molemmissa on myös 5mpix kamera, jolla pärjää kohtuullisesti. Desiressä äänentoisto ei kuitenkaan ole paras mahdollinen, joten samsung galaxy s voisi sopia sulle paremmin. Siinä on myös 4'' Super amoled näyttö, joten esim leffojen katsominen on nautinto =D.

3. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    N900 on parempi IMO. Tai sitten odottelet loppuvuoteen ja ostat N8:in

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos haluat N900:n ja tiedät mikä se on, niin sitten se, omassa luokassaan hyvä, mutta se ei sovi alkuunkaan kaikille yleistäen.

Jos haluat kosketusnäyttö puhelimen, surffailuun ja muuhun helppoon puuhailuun niin tutustu HTC Desireen, toimii myös lohtuudella puhelimena ainakin verrattuna N900:een.

Aivan huippu kameroita noissa ei ole, mutta monelle varsin riittävän hyvät.

5. Authentic

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5610, Tele Finland
    Eilen kävin kokeilemassa N900:sta ja vaikutti todella hyvältä. Testasin silleen hätäsesti paria muutakin kännykkää, mutta N900 on ehdottomasti paras.

Jaa tämä viestiketju