1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä puhelin?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ravistaja, 26/11/08.

1. ravistaja

Tykkäykset:
    0
    Haluaisin puhelimen joka täyttäisi seuraavat kriteerit, mutta ei mielellään ylittäis 230€ hintaa:

- Vähintään 2 megapikselin kamera
    (salama iso plussa, samoin videon tallennus)
    - Hyvähköt kalenteri + herätyskello ominaisuudet
    - 3G tuki
    - Bluetooth
    - Ei läppäpuhelin
    - Ei nokia,
    kyllästynyt niihin jo..
    - Hyvä kaiutin + muutenkin hyvät musiikinkuuntelu ominaisuudet (mp3 tiedostot jne)
    - Java-tuki
    - Isohko näyttö:
    Ei tarvitse olla mikään järkyttävän iso, mutta mielummin isompi kuin joku 3310:n näyttö. Ennen oli käytössä Nokia 6630 jossa oli mielestäni hyvän kokoinen näyttö.
    - Mielellään yli 16mb sisäistä muistia
    - Muistikorttipaikka
    - Tyylikäs

Näitä puhelimia olen kattellu:

- Sony Ericsson:
    K810i
    W302
    W350i (miinuksena 1,3 megapikselin kamera)
    G502
    K660i

Elikkä jos sais mielipiteitä ja vastauksia mahd. nopeasti :)

2. ^^JuZZe

Tykkäykset:
    5
    Kyllähän tuo K810i paras noista on. Mut eikös tota K790i:tä ja K800i:kin saa vielä kaupasta, eikös noissa oo paremmat näppäimet kun K810i:ssä? K790i:ssä paras salama (oikee salama) mut siinä taas ei oo 3g:tä.

3. Ei noita saa, sorry. Myös samsung SGH-L700 olisi hyvä vaihtoehto, ja on tyylikkäämpi kuin kuvissa! K810i on nyt minulla itselläni, on hyvä puhelin mutta netti on siinä syvältä. Kamera siinä on huippuhyvä, ja nuo näppäimet ovat omille 14-vuotiaan sormilleni oikein hyvät, ja ne ovat pienuudestaan huolimatta kaukana toisistaan, joten... Jos taas haluat huippuhyvän netin ja lisäksi kaikki mainostamasi ominaisuudet, osta samsung SGH-i600. Siinä on 1,3 mpix kamera mutta muuten ominaisuuksiltaan paljon parempi kuin nuo sinun vaihtoehtosi. Fonepointissa 188e, joka on mielestäni naurettava hinta tästä puhelimesta. Mene hintaseuranta.fi ja ota kännykät, ja kirjoita hakuun SGH-i600, luurinetissä enää 1 kpl jäljellä, joten se ei ehkä sieltä tule sinulle vaikka pitäisi. (180e) Tuossahan on Windows Mobilen käyttöjärjestelmä. Kannattaa myös seurata käytettyjen puhelimien markkinoita!

4. McCoy

McCoy

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Sony Ericsson W890i on kanssa oiva vaihtoehto... Itse ostaisin sen jos mulla ei olisi SE W880i:tä.

Jaa tämä viestiketju