1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä puhelin?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Lauri930, 26/3/07.

1. Lauri930

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt n. kuukauden päästä ostamassa uutta puhelinta ja mietin sitä oikeaa. Mielellään hyvä kamera, mp3-soitin, iso näyttö ja kaikkea kivaa. Sais olla myös hyvän näköne. Tällä hetkellä olen varmaan ostamassa SE W850. Ehdottakaa muitakin puhelimia ja kertokaa mielestänne hyvät ja huonot puolet. Aiemmin olen omistanut Nokia 3510i, 5100 ja Samsung E330. Nokiaa en mielelläni ota, mutta saa ehdottaa.

2. zrR

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni hyvän näköinen on ainakin W880 , mutta softapuolella eli jos haluaisin kunnon softat niin sitten ottaisin Nokian S60/S60 3rd sarjaa.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kyllä se varmaan sieltä Sony Ericssonin suunnasta sinulle se paras vaihtoehto löytyy.

Tässä pari esimerkkiä, eli Sony Ericssonilta W810i ja K800i.

K800i:ssa saisit todella hyvän kameran ja hyvän mp3-soittimen samassa paketissa. W810i puolestaan painottuu enemmän musiikkipuolelle, mutta siinäkin on hyvä kamera myös.

Mainitsemasi W850i on toki myös kelpo vaihtoehto, jos sen muotoilusta pidät näitä kahta enemmän.

4. JeSSe91

JeSSe91

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Benefonin TWIG kuvassa
    NOKIA 5300 Xpress Music voisi olla hyvä, ulkonäkö on makuasia..

Jaa tämä viestiketju