1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä puhelin kannattaa ostaa??

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja URB93, 19/12/11.

1. URB93

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia X3
    Eli oon hankkimassa uutta puhelinta kun edellinen(Nokia X3) hajos!

Niin Mikä merkki/malli kannattaa ostaa?? Mielellään Samsung, koska Nokiaa en taida enään haluta kun ne tulee nykyään kiinasta ja laatu on sen mukasta!

Hyvä kamera saisi olla ja todella hyvä musiikin kuuntelu mahdollisuus/toiminto!! Eli musiikin pitää kuulua selvästi ja kuuluvasti ja muistikortti paikka pitää olla!!

Oon harkinnu Samsung Galaxy S:ää ?! Millanen, kestääkö?

Kosketusnäytöllinen varmaankin vois olla, mutta muutkin käy, jos vaan toiminnot riittää mun makuun!
    Mitään netti/kartta palveluja ei tartte olla..

VASTATAA JA AUTTAKAA PIAN, ENNENKUN JOULU TULEE!!

2. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    679
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Jos nettiä ei tartte niin galaxy s on väärä valinta. Kannattaa joku perus nokia kattoa

3. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    N8?

Pienellä haulla löytyy +/-. Mutta tarkoitukseesi varmasti pätevä (ajattelin kanssa että on aika halpa nykyään).

PS. melkeinpä kaikki puhelimet (merkistä riippumatta) tulevat Kiinasta, paitsi Nokian kalliimmat mallit, joista osa tehdään Suomessa.

Jos kalliimpaa niin Iphone4s tai N9, mutta molemmissa huonompi kamera (ei kuitenkaan huono).

4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Galaxy S:ssä ainakin on hyvä DAC, jos musiikin kuuntelu on ensisijainen juttu. Kyllä sillä nettiäkin selaa.

Jaa tämä viestiketju