1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä puhelin GPRS netin käyttöön?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jousi, 29/1/03.

1. Jousi

Tykkäykset:
    0
    Eli tarkoitus olis hommata joku gprs känny millä ois mahdollista päästä nettiin.

Oon yrittäny vähäsen katella noita puhelimia ja mulla onki niistä jotain listaa. Kaveri soitti yhelle kaverilleen joka on yhessä puhelinliikkeessä töissä ja sielä oli tällänen tarjonta

Siemens C55 230 e
    Siemens C50 190 e
    Nokia 6310 370 e

Noissa kaikissa on kaapeli mukana, mutta voikohan niitä ladata samaan aikaan? Pitäis saada ladattua samaan aikaan ku on netissä. Ja tuossa nokian 6310:ssä on jo liikaa hintaa.

eli
    - pitäis saada ladattua samaan aikaan kun on netissä
    - hinta kaapelin kanssa alle 300 e

Toivottavasti joku ees tietäis muita vaihtoehtoja.

2. vierailia

Tykkäykset:
    0
    joo no siemessiä ei voi ladata ainakaan sarja portti kaapelilla mut ilmeisesti usb data kaapelissa on lataus mahdollisuus ja nokiata vissiin voi ladata samaan aikaan kun on netissä .no mulla on itellä siemessin m50 ja olen tyytyväinen,piti vain modata toi data kaapeli että sai latauksen kans(sarja portti kaapeli).ja nuista kolmesta vaihto ehdosta kyllä ottasin ite ainakin siemensin ja m50 maksaa www.puhelinkioski.com :missa 164ekee piuhan kans

3. MJ

Tykkäykset:
    0
    Itse ottaisin noista M50:n myös SonyEricssoneja saa halvalla piuhan kanssa.

4. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Osto

Hei!. M50 ei saata saada USB-kaapelia. Mukana tuleva COM-kaapeli ei lataa.
    C55 ei tule kaapelia mukana, mutta puhelin on alle 200e plus kaapeli. jos ostat niin ehdottomasti Siemens USB kaapeli niin säästyy paljon vaivaa ja asennus on helppo ja lataa samalla.
    Näppis on parempi kuin M50.
    Siis Suosittelen C55:sta. mielestäni tällä hetkellä paras vaihtoehto.
    Nokia on tuplasti kalliimpi ja hitaampi ladatessa kuin muut.
    PV.

5. Jokinen74

Tykkäykset:
    0
    Itse olisin kans C55:n kannalla... Mulla on sekä M50 että C55 ja molempiin Grateqin USB kaapeli, ja molemmat toimii hienosti, mut C55 on mukavamman tuntunen käteen + nöyremmät näppäimet... Mut joka tapauksessa parempi ja nopeempi GPRS käytössä kun ykskään Noukkia...

6. avj

Tykkäykset:
    0
    Mikä puhelin?

Ei kai sillä mitään merkitystä ole, mikä puhelin.
    Oli se mikä puhelin tahansa, niin on tämä GPRS:llä surffailu yhtä tuskaa ja vitutusta.Esim. vaikka Huutonettiin on turha edes yrittää klo.17-22 välisenä aikana.

Sinuna harkitsisin vielä, lähteäkkö tähän hommaan ollenkaan.

avj

Jaa tämä viestiketju