1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mikä operaattori teillä on ja MIKSI?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja belladel, 26/10/03.

1. belladel

Tykkäykset:
    0
    Kertokaa minulle mikä operaattori on käytössänne ja miksi juuri se operaattori? (parhaat palvelut,alhaiset hinnat,hyvä asiakaspalvelu...)

2. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    dna, työn puolesta. Jos valitsisin itse, päätyisin Soneraan, koska pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun ja palveluihin.

3. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Vielä ex-Telia mutta kiitos dna kytköksen vaihtuu jouluna kun alkavat uudet kampanjat Soneraan.
    Telialla edukas GPRS, todella hyvä ASPA ja toimivat peruspalvelut.

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Saunalahti

Saunalahteen vaihdoin viime torstaina dna:lta. Halvempaa käyttää ja ennenkaikkea 5 kaverin ilmaiset viestit ratkaisi. Säästöä tulee parikymmentä euroa/kk

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Saunalahti ja se vaikuttaa edullisimmalta tällä hetkellä, mutta tyytyväisempi kyllä olin Radiolinjaan. Sillä kaikki toimi aina niin kuin piti eikä tullut mitään yllätyksiä, kuten nyt Saunalahdella on tullut.

6. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Saunalahden tivkor. Mulle selkeästi edullisin liittymä, kun gprs-hinnoittelukin on näillä datansiirtomäärillä ihan inhimillinen.

e: Niin, ja ainakaan kahden kuukauden (ja laskun) kokemuksella ei ole mitään valitettavaa...

7. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonera käytössä ja RL "kotipuhelimena" puheaikojensa takia. Sonera käytössä siksi, että sieltä olen saanut tarvitsemani palvelut helposti samaan nippuun ja toimintavarmasti. Hinta ei tietenkään ole se kaikkein edullisin, mutta olen sen valmis maksamaan.

8. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    itsellä on dna gprs hinnoittelun takia, odottelen yritysliittymän avautumista jolloin saisi kiinteähintaisen gprs:n. itse olen ollut tyytyväinen liittymään(siis perus) vaikkakin asiakaspalvelussa olisi parannettavaa.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kotiluuri on elisan city(nyk.radiolinja).Kuin lanka,hinnat vielä ennallaan..
    Sonera ollu alusta asti1/95.Laskuissa ei KOSKAAN epäselvyyksiä.Yli puolen vuoden tauko,mut saatiin entiset numerot takas!
    Saunis. Tuli adsl:n kylkiäisenä ilmaset kk-maksut.
    Saunis tivkor.Ilmaiset viestit.
    Telia plus.Ilmaiset kk maksut ja vielä ens vuoden 10€ kk hyvitys.Edullinen lankaan.

10. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Montakohan kertaa tätäkin on kysytty...

Sonera käytössä, kotonani paras kuuluvuus, hinnoittelulla ei kovin suurta merkitystä ja latauslipukkeilla+30% senkin saa kai kaikista halvimmaksi. Sen muutaman kerran mitä olen aspaan ollut yhteydessä, niin palvelu on ollut hyvää ja jonotusaika on ollut lyhyt. Laskutuksessa ei epäselvyyksiä.

11. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samma här, Telia oli aiemmin, telialla oli hyvä aspa,halvat hinnat ja hyvä kuuluvuus, (pk seutu riittää mulle) Nyt taitaa vaihtua, dna:n kuuluvuus on vajonnut alas kuin ilotyttö pokan edessä... Soneralle en tahtoisi kun hinnat vaikuttavat korkeilta kuin... Ehkä RL

12. t65

Tykkäykset:
    13
    Saunalahti; hyvät hinnat, paras kuuluvuus.

13. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    RADIOLINJA ollut vuodesta 1992,aikanaan paras jolla oli esim tekstiviestit ja tulevan numeron näyttö ennenkuin senaikaisilla kilpailijalla (TELE),nykyäänkin tarpeisiini paras,ei koskaan ongelmia kuuluvuudessa,HEIMOpalvelussa kokorinki käytössä,saan reilun alennuksen yhteishinnasta koska minulla on myös ELISA adsl,siinä tärkeimmät

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Soneran Company työkäytössä.

Omassa käytössä dna 041 city team liittymä. Ystävillä löytyy paljon dna:ta ja dna 041 liittymiä, joten vapaa-ajan käytössä se on minulle edullisin.

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sonera ykkösliittymänä. Parhaat palvelut ja erinomainen asiakaspalvelu. Hyvänä kakkosena sitten Radiolinja, joka on joiltakin osin parempi ja joiltakin huonompi kuin Sonera.

16. LeaH

Tykkäykset:
    0
    Hese-liittymä. Firmalta puheaikaa ja onhan se edullinen muutenkin. Jos vaihtaisin niin valinta olis TasahintaPlus ihan hintojen perusteella (ja onhan Saunalahti ihan ok aspan ja muun suhteen).

17. Derryth

Tykkäykset:
    5
    Saunalahti, koska vaihdon jälkeen laskuni on tippunut 20-30€ / kk.

18. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonera on aina ollut ja tulee olemaan. Hyvä kuuluvuus (toisin kuin muilla) ja kun lähes kaikilla tutuilla on Sonera... mitä sitä vaihtamaan sellaista johon on 100% tyytyväinen

19. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonera,
    Soneralla osataan tuo operaattorina oleminen.

20. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Radiolinjaa käytän niin työssä kuin vapaallakin.. Toimii ja kuuluu hyvin. Kun on Etuohjelma, S-bonus ja Heimo käytössä ja soittelen pääosin Heimo-numeroihin, puhelut maksavat käytännössä noin 0,093 €/min... Ja muualle soittaminen maksaa käytännössä edut huomioiden vajaat 0,14 €/min. Eli ei ollenkaan paha..

Jaa tämä viestiketju