1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä on suomenkielisen Samsung Wave 2 GT-S8530 firmware?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Mooses1, 6/1/12.

1. Mooses1

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Wave 2 GT-S8530
    Tervehdys!

Ostin kaverilta otsikon mukaisen puhelimen. Ongelma on se että se on Pixmaniasta ja siinä on englanninkielinen käyttis. Se pitäisi saada suomenkieliseksi. Olen viettänyt kaksi päivää etsien täältä, samfirmwaresta, sammobilesta ja badanationista vastausta ja samalla lataillen Badan eri versioita (sekä fläshännyt puhelinta) mutta en ole löytänyt noin 15 eri firmiksen seasta yhtään härmän kielellä olevaa.

Jos omistat kyseisen puhelimen suomenkielisenä niin toivoisin että laittaisit tänne firmwaren version. Olisi huomattavasti mukavampi googlata kun tietäisi mitä etsisi :)

Kiitos.

2. Mooses1

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Wave 2 GT-S8530
    Selvittelin asiaa ja otin yhteyttä Samsungin Suomen huoltoon. Vastaus oli että Suomenkielistä Firmwarea ei voi laittaa koska se vaatisi piirilevyn vaihtamisen ja se tulisi kalliimmaksi kuin uusi puhelin. Jos jollain on muuta tietoa niin olisin siitä kiitollinen.

3. jasca

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    LG G3 32GB
    Mahtaisiko olla noin. Ainakaan GT-S8500:n kohdalla mitään piirilevyn vaihtamisia ei tarvita. Itse tilasin luurin aikanaan Saksasta ja flashasin kotona suomenkieliseksi.

Mikä firmware luurissa on nyt? Bada 1.2 vai 2.0?

Jos 1.2, uskoisin siihen löytyvän oikea CSC-tiedosto, jolla saat luurin juttelemaan suomea. Varmuudella en kuitenkaan uskalla mennä sanomaan, kun itse olen noita "S8500-ukkeleita"...

Jaa tämä viestiketju