1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä on paras ilmainen pilvipalvelu?

Keskustelu osiossa 'Tietotekniikka', aloittaja pinpal, 6/5/14.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. pinpal

Tykkäykset:
    9
    Onko kokemuksia erilaisista pilvipalveluista, siis muista kuin esim. Google Drive?

Olen etsiskellyt pilvipalvelua jossa saisi mahdollisimman paljon tilaa ilmaiseksi ja toisaalta joka toimisi monessa ympäristössä. Täytyisi toimia sekä Windows PC, Linux PC ja Android puhelimessa.

Google Drive kävisi muuten, mutta kun mulla on Linux Mint kannettavassa niin en saanut kirveelläkään sitä toimimaan kunnolla vaikka ohjeita löytyi.

Copy.com löytyi ja se vaikutti ihan hyvältä. Siinä saa 15GB ilmaista tilaa ja jos tilaa tämän linkin kautta saa vielä 5GB lisää eli 20 GB ilmaiseksi:
    https://copy.com?r=MU6fBa

Asentui ilman ongelmia kaikkiin ympäristöihin ja siellä oli vielä joku robotti-tool, jolla sai siirrettyä helposti tiedostoja muista pilvipalveluista.

Dropbox on tietysti myös yksi vaihtoehto, mutta ei anna kuin 2GB tilaa ilmaiseksi.

Skydrive ei toimi Linuxissa (enkä tiedä Androistakaan), joten se ei sovellu minulle.

Onko muita vaihtoehtoja jotka toimii Windows/Linux/Android -ympäristoissä?

2. apek

apek VIP

Tykkäykset:
    1058
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
  3. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6118
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Keskustelu jatkukoon jo olemassa olevassa ketjussa.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju