1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä Nokialaisia vaivaa (maili-ongelmia)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Alffa, 5/12/06.

1. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Mikä Noksuissa mättää kun ne ei nykyisin avaa kaikkia maileja?!. 6230 avas, mutta 6230i ei enää kaikkia saanut auki. Sitten harha-askel erkin kanssa joka avaa kaikki ongelmitta, mut kun mieli teki Nokialaista, piti hankkia 6131. Eipä taaskaan aukea yhden lähettäjän koti-mailit.
    Nokia neuvoi vaihtelemaan niin kauan kännyjä, että löytyy sellainen, mikä pelittää kaikkien mailien kanssa. Hyvä neuvo muuten, mutta mulla ei taida riittää rahat siihen hommaan. Onko muilla tuota ongelmaa, et mailit ei aukea (en tarkoita liitteitä)?.

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    mitä itselläni on ollut nokioita käytössä ja niissä email käytössä hyvin on pelittänyt. Käytössä mm. 6230i, 3650, 6600, 6630, 5500 ja N73. Eli pääsääntöisesti noita S60 koneita.

Voisiko olla että sulla on asetuksissa häikkää? Nokian sivujen kautta voi lähettää omaan kännyy asetukset lähes kaikilta palveluntarjoojilta.

Jännä neuvo nokialta... vaihda mallia niin löytyy toimiva. Samansuuntaista hommaa oli mm. 3120 ja pankkisovellusten kanssa... vaihda malli jos haluat että toimii oli silloinkin nokian helpdeskin vastaus.

3. Alffa

Tykkäykset:
    2
    6230i:n asetukset on tarkistettu Nokian huollossa, että oikein ovat ja muutenkin tutkivat puhelinta monta tuntia. Lopuksi levittivät kätensä kun olivat kokeilleet ihan tuliterää, paketista otettua 6230i:tä, sama homma. Kehoittivat ottamaan yhteyttä Nokiaan, josta kehoitettiin ottamaan yhteyttä huoltoon.

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Jos hommat tuntuu hankalalle, heitäs juttu kuluttajaneuvojalle, siinähän kokeilevat vastailla, vaihda mallia... Se on tarpeksi pirullista jos viranomainen kyselee.

Mulla tekstareiden kanssa ongelmia nyt, saapa nähdä milloin ratkaistaan asia.

5. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Etpä ole ainut jonka mailit eivät 100% toimi. Kokemusta 6600 ja 6680 puhelimista. Muisti loppuu maileja hakiessa, vaikka ilman liitetiedostoa tai pelkät otsikot. Tämä sama ongelma on ollut mulla 6600 ja 6680:n kanssa. Mail-servereinä Novelin viritys(koulu) ja joku linux kikkare(oma domain). Ja imap+ssl protokollina.
    Tiedän, että commuilla ja N-sarjalaisilla pelittää täysin. E-sarjalaisista ei ole kokemusta.

6. samumanu Vieras

Mut entäpä jos on kyse ominaisuudesta? Missään ei luvattu et toimisikaan kaikissa posteissa? Pitääkö aina valittaa kuluttajaneuvojalle? Siinä ois sulle kyl sopiva homma ku oot noin kova valittaja..

Ite aikoinaan törmäsin 6230i malleihin joissa oli just tomosta onkelmaa. Syyksi nokialta kerrottiin etteivät tue kaikkia merkistöjä ja eivät tulekkaan tukemaan eli kyse oli tarkoituksellisesta hommasta. Toi ei käsittääkseni sillon ole vika vaan ominaisuus joka on tosin typerä mut kumminki..

7. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Tietäsköhän Nokia sitä, että tukeeko 6288 kaikkia merkkejä kun toi malli kiinnostais. Vai uskaltaako niiltä edes tollasta mennä kysymään.
    Mitenkähän muuten Sony Ericsson saa kännyihinsä niin mahtavat toiminta- ja valmius ajat?. Tuossa mun nykyisessä 750i mallissa ainakin on puheaika 9 tuntia ja valmiusaika 240 tuntia.

8. samumanu Vieras

En tiiä 6288 mut K750i on loistava puhelin, vaikka ilmaiseksi saan käyttöön minkä tahansa nokian niin silti oon jo 2 noita ostana enkä oo hetkeäkään katunu. Mun käyttöön kelpaa loistavasti kerta 3g on vielä aika paljo vitsi ainaki alueilla joilla ite liikun enimmäkseen..

9. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Laitoin noksulle "tiijustelua" tosta 6288, jospa vastaisivat. En vaan tajunnut, et sinnne olis voinut soittaakkin. Kelpais mulle noi N-sarjalisetkin, mut kun ovat tiiliskiven kokoisia.

Jaa tämä viestiketju