1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä nettiselain 9300

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Puhveli_1, 3/5/07.

1. Puhveli_1

Tykkäykset:
    1
    Eli nokian oma ei näytä kunnolla. Opera mini toimii hienosti ja nopeasti mutta skaalaa sivut huonosti. Onko operasta olemassa mitään "parempaa" versiota. Eli mitä nettiselainta te käytätte puhelimessa?

2. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    itse käytän nokian omaa.. operasta on ainakin kaksi versiota, jos et ole viellä kokeillut niin koikeile toista operan selainta. http://www.opera.com/products/mobile/
    opera taitaa olla se paras kolmannen osapuolen selain..

3. Puhveli_1

Tykkäykset:
    1
    Nokian oma selain on hyvä. Mutta siinä on sellainen ongelma, kun pelaa traviania kännykällä ja kirjautuu sisään niin ok. Mutta jos aikoo katsoa pelissä jotain toista kyläänsä niin paiskaa ulos serveriltä. Kaikki välimuistit ja muut olen tyhjentänyt. Mutta sama meno jatkuu. SIKSI haluan vaihtaa siis selainta

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ja taitaa Operalla on sormet pelissä vakio selaimessakin.

5. Puhveli_1

Tykkäykset:
    1
    Eikö sitten muita ole kuin nokian oma web selain? Olen edelleen saman ongelman kanssa pulassa. Parannus keinoa ei ole löytyny. Kävin jo päivittämässä puhelimen ohjelmistonkin. Auttakkee :D

Jaa tämä viestiketju