1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mikä näistä olisi kannattavin ostos?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja eterno, 2/7/03.

1. eterno

Tykkäykset:
    0
    eli nyt tarvisi uuden puhelimen ja olen katsellut näitä malleja:

motorola c350
    se t300
    samsung sgh-c100

eli mistä kannattaisi ostaa,hyvät ja huonot puolet,toimivuus?

voitte myös ehdottaa muita saman hintaluokan luureja mitkä olisi hyviä....

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Muista ei ole käytännössä kokemusta, kuin SE T300:sta. Se on mielestäni loistava peruspuhelin, oikeastaan paljon enemmänkin, koska siinä on MMS:n lisäksi sähköposti, kolmitaajuus, polyfoniset soittoäänet ja 256-väristä värinäyttöäkin joku saattaa arvostaa. Sitä saa jo edullisesti jopa kameran kanssa. Suosittelen ostopaikaksi Stockmannia, mikäli olet kanta-asiakas:

SE T300+MCA-25 179,-

Tai Puhelinkioskia:

SE T300+MCA-25 189,-+pk

Itse käytin sitä lyhyen aikaa, mutta olin pääosin tyytyväinen kokemaani.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itellä on moton c350 täl hetkellä ja mun mielestä paras perus luuri jota oon koittanu.

ite kallistuisin kuitenkin ton sampan puoleen (mut eihän se oo viel tullu myyntiin?)

4. Evangelion

Tykkäykset:
    0
    Osta mieluiten (sitku tulee) Nokian 6600 tai N-gage

5. Ippe-

Tykkäykset:
    0
    Ja hintaluokka tuntuu sattuvan kohilleen?!

6. Evangelion

Tykkäykset:
    0
    No ei hinta luokka osu kohdalleen mut ajattelin et siin olis pari laadukasta vaihtoehtoa

7. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Entäs sopisko Siemens M55?
    Tulee Heinäkuun lopulla.

8. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mistäs sinä tiedät, että ovatko nämä laadukkaita!?

9. Evangelion

Tykkäykset:
    0
    Luulis et sil hinnal millä niitä aletaan kauppaamaan ni pitäs jo ol laatuu

10. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Luulo ei ole tiedon väärti... :)

11. Aero

Tykkäykset:
    0
    6610:n piti olla laatu kun se maksoi 600e alussa..... Samoin 6100 :) Mutta C100:sta ei vielä ole jakelussa, saapuu piakkoin Suomen markkinoille. Työkaveri oli valmistajan tarjoamalla risteilyllä testannut tuota ja kehui hyväksi perusluuriksi, kuluttajahinta oli muistaakseni 249e.

Noista vaihtoehdoista sinänsä vähän hankala päättää minkä ottaa, ei kannata unohtaa T310:aa, kuitenkin uusimmassa softassa kalenteri ja itse kokonaisuus on hyvä, eikä ole ulkonäölläkään pilattu :)

12. eterno

Tykkäykset:
    0
    no toi siemens on ainakin suoraan pois laskuista koska kerran on ollut ja toista kertaa ei tule olemaan...ja toi SE¤ T310 on kyllä kanssa harkinnassa. toi samsung kiinnostaa juuri tuon hinnan takia mitä on lupailtu koska luulisi että siinä on kuitenkin laadukas näyttö ja muutkin ominaisuudet kohdallaan mutta siinäkin on se että koska on myynnissä? taitaa tällä hetkellä vielä johdossa noista toi moton c350 mutta vielä ei oo varmaa koska harkinta aikaa kuitenkin on tän kuun lopulle jotenka lisää kokemuksia noista puhelimista ja ehdotuksia muistakin otetaan vastaan...yks ois tietysti että tilaisin luurin tuolta saksasta mutta sekin on vielä harkinta asteella...

13. Aero

Tykkäykset:
    0
    C100 tulee luultavasti tuossa heinäkuun aikana (näin minulle on annettu ymmärtää).

14. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Miten niin pois laskuista? siis toi m55:hän on just hyvä luuri ja vielä halpaan hintaan (199 e puhelinkioskis muistaakseni..). Ja nokian 6610 olis kans hyvä vaihtoehto.

15. FCB

Tykkäykset:
    0
    noista ottaisin moton tai t300.

16. Aero

Tykkäykset:
    0
    Totta, siemensin sivuilla on demo ja voi kokeilla. Mielestäni loistava valinta varsinkin tässä hintaluokassa.

17. eterno

Tykkäykset:
    0
    tällä kertaa voin myöntää että olin väärässä ton siemenssin kansaa se vois sittenkin olla hyvinkin varteenotettava vaihtoehto.sen takia laitoin aijemmin että en enää koskaan ottain siemenssiä koska pelkäsin että tossakin on yhtä huono käyttöliittymä kun m50:ssä ja toi tais mennä nyt johtoon noista vaihtoehdoista koska ton testi systeemin perusteella toi on aikalailla samanlainen kun pansun gd67 joka mulla tällähetkellä on....jotenka ainakin pitäs olla helppo käyttönen

18. eterno

Tykkäykset:
    0

kattelin tuolta puhelinkioskista niin ei ollu ainakaan siemenssin listassa.idesanissa 209€ ja siinäkin luultavasti vähän tinkimisen varaa mutta siinäkin lukee että se on vasta tulossa

19. eterno

Tykkäykset:
    0
    niin unohtu vielä tää perus tyhmä/turha kysymys että onkos tietoa mitä pelejä tossa siemensissä on? ja monivärinen näyttö? monipolyfoniset äänet?

20. Ippe-

Tykkäykset:
    0
    Pelejä 2: Wappo, Extreme. edit: +javalla lissää
    Näyttö 4096 väriä, 101x80 pikseliä.
    16-ääniset soittoäänet.

Kovasti kiikkuu nyt uuden puhelimen hankinta. Monen vastoinkäymisen kautta vieläkin c100-m55-t610 välillä. SE kyllä ihan eriluokkaa.. Niin myös hinnaltaankin :)

Jaa tämä viestiketju