1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä multimedia puhelin?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Kmikko91, 5/5/10.

1. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    Olen etsimässä uutta multimedia puhelinta. Puhelimessa pitää siis olla hyvä äänentoisto ja kuvanlaatu. Dvix ja Xvid tuki on suositeltavaa. Iso näyttö on tarpeellinen ja marketti, josta voi lataa sovelluksia, olisi hyvä lisä (esim. android). Hintaa saa olla korkeintaan 600€.
    Kiitos etukäteen vastauksista ;).

2. Miikkaaa

Tykkäykset:
    0
    Vedetään kotiin päin xD

Samsung Omnia :) On kyllä pirun kätevä laite!

3. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    Joo omniaa joskus kattelinki, mutta olen kuullut siitä vähä kaikenlaista: laite kuulemma buginen ja netti pukkaa kaatuilemaan. Tiedä sitten miten nää huhut pitää paikkaansa. Nyt olen vähän katellu HTC desiree ja eriksonin xperia x10. Kanssa tää tuleva galaxy s (i9000) samsungilta on herättänyt mielenkiintoni. Minulla ei kuitenkaan käyttökokemusta näistä laitteista juuri ole, eikä muistakaan uusista kännyköistä (mitä nyt verkkokaupassa räpläilly vähän). Lisää mielipiteitä ja suosituksia vaa! :)

4. Miikkaaa

Tykkäykset:
    0
    En kyllä itse ole huomannut tällasii vikoja mutta tosiaan sun budjettis on hieman suurempi kuin minun oli niin kannattaa suosiolla skipata Omnia ja katella tota desiree. Itse ei ole tullut kokeiltua mut onhan siitä valtavasti posiitiivisii kommentteja!

5. kaBu

kaBu Truu Apöl Faniboi

Tykkäykset:
    1496
    Puhelinmalli:
    iPhone 7 256gb Black
    vähä ot mutta ei taida ton budjetin yli mennä kovinkaan monta luuria :) paitsi tietty lukitsematon iPhone mutta se onkin hinta/laatu suhteeltaan päin mäntyä :D

6. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    On se desire aika vahvoilla kun eikös siihen tule Xvid ja Dvix tuki tulevan päivityksen myötä. Xperiassa ois näytön koko mukava ja mediascape kuulostaa kivalta, mutta tft-näyttö ja vanhentunu käyttis on huonompi juttu :p Kiinostavaa olisi tietää, että miltäköhä leffat näyttäis tos samsung (i9000) super amoled näytöllä.

7. websurffari

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Odota että samsung galaxy s tulee myyntiin ja osta se. Tehoja löytyy vaikka muille jakaa, niin jaksaa pyörittää hyvälaatuisia videoita (jos en muista väärin, niin ihan HD laatusia). Ja näyttö pitäs olla todella hyvä. Ja divx tukikin taisi löytyä. Siinä sulle melkoinen media luuri.

8. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    Erittäin hyvältä kyl galaxy s vaikuttaa :D Mietityttää vaa ton puhelimen lopullinen hinta. Verkkokaupassaha se alkuun oli sielä 700€ tuntumassa ja myöhemmin laski 650 euroon. Mahtaakohan hinta vielä laskea ennen kun puhelin tulee hyllyille? Ja eikös puhelin tule myyntiin siinä kesäkuun kieppeillä?

9. sidrend

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & HTC Tattoo + Saunalahti ViestiX 3G. (varalla mm. 5630XM, 5130XM, 5300XM, 6230i jne..)
    Juu tuo 19000 Galaxy S on luultavasti sopivin sulle, ainoa pulma siinä voi olla tuo äänentoisto. Ei löydy stereokaiuttimia, tiedä siittä sitten miten yksi kaiutin selviää elokuvaäänistä. Korjatkaa jos oon väärässä tuossa että siinä olis vain yks kaiutin.

10. Kmikko91

Tykkäykset:
    0
    Hyvät kuulokkeet tuon korjaa, mutta mites äänentoisto sit tossa desiressä? Enpä siitä pahemmin kehuja ole kuullut :p

Jaa tämä viestiketju