1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä muistikortti 9210 Commuun?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Smocchi, 31/10/04.

1. Smocchi

Tykkäykset:
    0
    Onko muistikortin koolla väliä, eli pystyykö puhelin ongelmitta/hidastumatta käsittelemään yli 64Mt kokoisia kortteja, esim 128 ja 256Mt kokoisia?

Noita MultiMediaCardeja on monia erilaisia ja eri valmistajien malleja, kalliimmasta päästä ovat nämä "high speed"-kortit. Onko puhelimella käytettäessä suuremmasta nopeudesta hyötyä, vai voiko siitä olla haittaa, jos puhelin ei pysty käsittelemään dataa tarpeeksi nopeasti?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8

3. Hoodbeef

Tykkäykset:
    0
    entä toimiiko kingstonin 128mb mmc kortti 9210i puhelimessa...onko tietoa???

4. sanismo

Tykkäykset:
    0
    Kingstonin 128 Mb mmc toimii ainakin omassani 9210:ssa, joten uskoisin sen toimivan myös 9210i:ssäkin.

Tosin tämä varmistui vasta kun hoksasin kopioida kaiken alkuperäiseltä kortilta uudelle kortille PC:ssä olevalla kortinlukijalla. Myös systeemihakemiston, sillä olin ohjannut suurimman osan puhelimen datasta muistikortille, eikä puhelin tietenkään löytänyt tarvitsemiaan tiedostoja tyhjältä muistikortilta. Kopioinin jälkeen puhelin ilmoitti kiltisti että vapaata tilaa noin 120 Mb.

5. Kipi I

Tykkäykset:
    0
    MUlla ainakin toimi 9210:ssä 256 extreme. Niin että paskapuhetta että 9210 toimis max 128mb

6. Petex

Petex

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung NOTE Edge, S5 Duos + Nokialaisia
    Ja mikä on formatoitu vapaa tila? Entä puhelimen ohlemistoversio? Toimiiko soittoäänet ja videot myös kortilta ajettuna? Olisi merkillistä, jos maailmalla ei olisi testattu tuotakin korttia jo moneen kertaan? Olethan ladannut kortille yli 128mb tavaraa ja todennut tuon ylitse jäävän tilan olevan tosiaan käytössä? Oma 9210 ei todellakaan ymmärtänyt usean eri valmistajan 256mb korttia em. toimenpitein testattuna. Ei sillä, että epäilisin...

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Melkein aina käyttänyt Kingstonin 128mb korttia. Toimii hyvin ilman ongelmia.

8. Kipi I

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli 9210 ja MMC extreme 256toimi siinä. latasin siihen myös muistaakseni yli 128mb ja toimi. Mulla ei ollu se luuri kauaa koska vaihdoin sen nykyiseen i-malliin. Mutta toimi mielestäno normaalisti.

9. Kipi I

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli 9210 ja MMC extreme 256toimi siinä. latasin siihen myös muistaakseni yli 128mb ja toimi. Mulla ei ollu se luuri kauaa koska vaihdoin sen nykyiseen i-malliin. Mutta toimi mielestäno normaalisti.ja siinä oli uusin 4.13 ohjelmisto.

10. Petex

Petex

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung NOTE Edge, S5 Duos + Nokialaisia
    Viimepäivien viestiesi perusteella uskon, että olet nykyisillä tiedoillasi ja taidoillasi testannut PERUSTEELLISESTI tuon kortin toimivuuden. ToDeNnÄkÖiSeStI kysyt seuraavaksi Commun GPRS asetuksia, kun data osiosssa ollaan...

Kiitos kuitenkin riittävästi toistetusta tarkennuksestasi.

11. Kipi I

Tykkäykset:
    0
    Nyt minulla on toinen 9210 jossa on 4.13(6) ohjelmisto, mutta tämä luuri ei tunnista MMC 256:sta?? En tajua? Mitenkä se saa tässäkin toimimaan?

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Formatoi se PClle, tarkista ettei ole osioitu jne.

13. Kipi I

Tykkäykset:
    0
    Siis alustaa PC:llä?! No koitan!

14. Kipi I

Tykkäykset:
    0
    Ei toimi vieläkään alustuksen jälkeen! Edellisessä 9210 luurissä toimi!????

15. samlah

Tykkäykset:
    0
    Tänään hain 9210 256 mb mmc:n ja pysty puhelimella alustamaan ja hyvin toimii...uusin softa puhelimessa...
    Muistikortin merkki Super Talent
    ja softa versio 4.13

Jaa tämä viestiketju