1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä matkapuhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Zan, 16/2/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Zan

Tykkäykset:
    0
    Olen uusi näillä foorumeilla ja koitin käyttää haku toiminto etsimällä aiheita josta voisin verrata puhelimia kunnolla, mutta en onnistunut kunnolla ja nyt sitten kysyn vähän asioita. Älkää tuomitko munia jos olen tehnyt jotain väärin joten mielummin neuvokaa, koska kertaan vielä OLEN UUSI täällä.

Asiaan. Eli olisin hankkimassa puhelinta eli kännykkää. Minua on ruvennut hirveästi kiinnostamaan läppäpuhelimet, mutta tämä ei ole ihan absolut. Niin haluaisin että pistäisitte tähän puhelimia mitkä on teidän mielestä hyviä ja teillä on niistä hyviä kokemuksia ym. hinta tietysti tällä hetkellä alta 300 € taikka pari egee yli.

2. Kerppis Vieras

Kyselyjä: Mikä puhelin kannattaa ostaa?

Varmaan on helpompi neuvoa, jos kerrot ensiksi toiveita mitä tarvitset puhelimelta. Eli mitkä on tärkeitä asioita juuri sinulle. Henk. koht. olen sitä mieltä, että muiden mieltymyksillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä, kun puhelinta on itselleen valitsemassa. Läppäpuhelimia on nykyään kovin paljon erilaisia olemassa ja varmasti löytyy sinullekin sopiva, mutta ilman kerrottuja tarpeita on hankala antaa vinkkejä.

3. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Tällainen aihe on jo valmiiksi: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=30755

Eli tuolla voit kysyä mielipiteitä siitä, mikä puhelin kannattaa hankkia...

Kerroppas ensiksi tärkeimmät asiat sinulle puhelimessa ja asiat, mitkä puhelimeesi haluat...(Näyttö, kamera, mp3-soitin, älypuhelin...?!)

Itse huusin juuri huuto.netissä itselleni Sharp GX30 -nimisen puhelimen.
    Ainoa miinus tuossa on, että sitä ei myydä Suomessa, mutta vähän käytettyinä löytyy....
    Itse maksoin tuosta 245€ + postikulut = 255€
    Tuossa puhelimessa on KUULEMMA (posti ei ole vielä minulle tuota tuonut)
    todella hyvä näyttö (256 000 väriä), hyvä kamera (megapikselin), kyseessä on läppäpuhelin, mp3-soitin ja paljon muita ominaisuuksia....

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No täs ois kuitenkin linkki tulevan varalle niin tiedät että tälläinen suosittu ketju on olemassa. Kyselyjä: Mikä puhelin kannattaa ostaa?
    Ja sitten asiaan.
    Läppäpuhelimia:
    Motorola v300, v600 ja v620(ei saa Suomesta), hinnat 200-300€
    Useat Samsungit esim. sgh-p510, sgh-e700/710, sgh-e330, hinnat 260-320€
    Siemens cfx-65 ~200€
    Nokia 2650 ~130€, 6260 ~350€, 6170 ~350€
    Hinnat ei ole ihan tarkkoja, mutta antavat osviittaa niistä.
    Puhelinkioski, katso tuolta hintoja. Sieltä löytyy myös lisätietoa.

5. Zan

Tykkäykset:
    0
    Tuota tämä Sharpin kamera rupesi kiinnostamaan hirveästi siinä näkyy olevan kaikki sellaiset ominaisuudet mitä minä puhelimeen haluaisin, joten tiedätkö että tuleeko tämä puhelin suomeen myyntiin missään vaiheessa. Jos ei tule niin onko mitään lähes samanlaisia puhelimia suomessa myynnissä?

6. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Tuo Sharp GX30 rupee jo olemaan suht vanha puhelin, on ollut myynnissä ulkomailla jo ainakin vuoden. Eli suomeen on turha odotella.

7. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Kuten Psymbiote jo sanoikin, niin Sharpin puhelimia ei tuoda Suomeen.
    Ja tuosta "vanhuudesta" ei mun mielestä kannata välittää, sillä tossa puhelimessa on ihan samat ominaisuudet kuin uusimmissa puhelimissa...(kaikissa uusimmissa puhelimissa ei edes ole 256k näyttöä, megapikselin kameraa, mp3-soitinta....)

8. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Tuo on kyllä totta, ominaisuuksiltaan puhelin on kyllä huippuluokkaa. Mutta samat ominaisuudet löytyvät kyllä monesta muustakin puhelimesta. 256k näyttö ei kyllä mun mielestä mikään tarpeellinen ole puhelimessa, mutta jos puhelin menee miehistelyyn niin ehkä sitten ;D, 65k riittä kyllä vallan mainiosti.

9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ja jos täytyy vielä enemmän pullistella niin sharpin 256k näytöt hakkaa muut aivan 100-0

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju