1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mikä luuri

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja vierailia, 13/1/03.

1. vierailia

Tykkäykset:
    0
    elikkä mikä puhelin kannattas hankkia jos tarkoitus on käyttää sit vain gprs/netti hurvitteluun...vaiko sit web boksi??eli minkälaisilla yhdistelmillä olis mahdollista päästä lähelle 56k modemin nopeuteen

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siemensin terminaali, jos vain download
    Nokian jos upload

Tai jos rohkeutta niin jokin oudompi terminaali.

Sarjaportti vehkeet toimii kaikissa laitteissa.
    USB vehkeet ovat vähän enemmän viriteltäviä.
    Ulkoinen anteniliitin voi olla suurikin etu.

3. ILEMIES

Tykkäykset:
    0
    Mulla käytössä Ericsson T200, datakaapeli sarjaporttiin ja 1,7ghz kone. Selailu onnistuu vallan loistavasti. Yhteyskatkoja harvassa(noin 2 vrk välein). Hinnaltaan tämä paketti puolet halvempi kuin webbox, josta en ole vielä keksinyt mitä hyvää siinä voisi olla verrattuna tähän systeemiin. (kertokaa jos tiedätte, niin hankin sellaisen). Perusideanahan on se, että vallitseva verkko on tällä hetkellä nopeuskehityksen solmu, ei modeemina toimiva puhelin. ps:gprs:llä surffailijat: Kokeilkaa ilmaista Operan selainta ja tehkää päätelmiä. Itse olen tyytyväinen

4. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Nokian D211 kortti ja PCMCIA korttipaikka
    On hyväm ainakin kotona siitä on tykätty...
    Kotona on kaksi kannettavaa ja pöytäkone, kaikissa PCMCIA paikat.
    Verkko toimii WLanilla, mutta jos haluaa nettiin pöytäkoneella on laitettava d211 siihen kiinni(tämä siksi että pikkuveljen surffaulija pystytään rajottamaan:D)...

Vähän tyyris on tämä ratkaisu tietenkin..

Tätä ennen kotona oli Motorolan T260 modeemina ja se toimi moitteetta kunnes tuli toi nokia...

5. vierailia

Tykkäykset:
    0
    no jooo päädyin sit tuohon siemensin luuriin m50 ja data piuhaan en tiiä oliko huono päätös onhan siinä sit puhelinkin JOS tarvii käyttää puhumiseen heh heh

6. Fundamental

Tykkäykset:
    0
    T200+DNA gprs+XP+2G HP:n kannettava ja hyvin rokkaa.. puhelimeen oon ollu täysin tyytyväinen

7. Jarza

Tykkäykset:
    3
    Kokemusta löytyy ME45 + vakiodatakaapelilla, irdalla ja ladattavalla datakaapelilla, nyt käytössä on Falcom Twist USB joka on ollut paripäivää käytössä ja on pelittänyt kohtuullisesti, download nopeus on ollu max 5.3kiloa/sek eli vähän hitaampi kuin webbox tai ME45 mutta vakaampi softaltaan kuin webbox, mutta kerron kokemuksia vähän myöhemmin lisää miten falcom on pelannut käytössä...Lue myös 15.1 kirjoittamani testi:falcom vs. webbox ja molemmista on kokemusta, enemmän tai vähemmän positiivistä ja negatiivistä.

8. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä Siemens on hyvä valinta. Itse olen tyytyväinen ME45:n käyttäjä.

Jaa tämä viestiketju