1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mikä kännyksi

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja JAKSU5, 6/2/04.

1. JAKSU5

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Mulla on aina ollu matkapuhelimena nokia, mutta nyt oon vähän ajatellut että jospa vaikka vaihtais toiseen merkkiin. Tässä viimesessä Noksusssa kun on ollut ongelmia piirilevynkanssa:(( Oon ajatellut siemens malleja M55, A60 ja C60?! osaisiko kukaan kertoa onko noista mihinkään. ja sitten miten se käyttöliittymä eroaa oikein nokialaisesta? onko paljonkin vaikeampi/erilaisempi?
    Vai pitäiskö kuitenkin hommata noksu??

jaksu

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei ole sitten mihinkään,jos mielipiteeni saa sanoa.S55 ensimmäinen Siemens,mitä kannattaa harkita.Nuo halpis Siemessit on sellaiset 6 vuotiaalle ostettavia ensi kännyjä.Nokialaisiin tottuneena,ei tuota ongelmia oppia Siemens käyttis.Eli satsaa pikkuisen ja älä osta ihan noita yli sadan euron luureja,vaan kakkosella alkavia mielellään.

3. qwesty

Tykkäykset:
    0
    Minä taas ehdottomasti ottasin (tai itseasiassa otin) M55:n. Hinta/laatu/toiminnot varmasti kohdallaan, voin kertoa tarpeentullen lisää... vaikka asiaa käsitteleviä topicceja on varmasti kymmeniä.
    Erittäin tyytyväinen oon omaan m55:n ollu!

4. jore

Tykkäykset:
    0
  5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Joo asiaa puhut.SX1 ja SL45i ainoat Siemenssit,mitkä taskuuni laitan.SX1 kyllä tulee piakkoin taskussani olemaankin:)

6. qwesty

Tykkäykset:
    0
    No asiahan riippuu täysin budjetista... Henkilökohtaisesti en nää mitään järkeä ostaa tyyliin 500e puhelinta, sillä puhelin on puhelin ja jos toimintoja ja muuta sälää haluaa ostaa sitten kunnolliset vehkeet siihen.
    Kyseessä on tosin vain minun mielipide ja jokaisella on oikeus omaansa... Ja edelleen oon sitä mieltä että m55 on hinta/laatusuhteeltaan paras.

7. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    M55 on hinta-laatu-suhteeltaan erittäin hyvä ostos. Hinta nykyään varmaan n. 170e tai jotain ja sisältää kaiken, mitä minä kännykältä tarvitsen. Käyttis on mielestäni looginen ja selkeä ja sen oppii parissa päivässä tai viikossa riippuen siitä, kuinka puhelinta käyttää.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä C60:kin on jo laadukas luuri. Siinä on erittäin hyvä hintalaatusuhde. Suosittelen.

Näppäimistö on mainitussa mallissa erittäin hyvän tuntuinen ja näyttö hintaluokka huomioiden aivan riittävä. Lisäksi löytyy MMS-viestit ja java.

9. JAKSU5

Tykkäykset:
    0
    hd

saakos noihin malleihin noita hands free piuhoja?
    musta toi M55 vois tuntuu sopivalta?
    musta 500 euroo on kuitenkin pikkasen liikaa puhelimesta!!!

10. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    arska ja jore, ootte nyt vähän väärillä vesillä.
    Siis jos täs haetaan jotain 150 eukan puhelinta, niin kyllähän noi m55 ja c60 on ihan hyvät vaihtoehdot. c60:iin en oo tutustunut ollenkaan, mut käsittääkseni se on pikkusen heikompi kuin m55 ominaisuuksiltaan.. Ei se oo kuin totuttelukysymys tää siemensin käyttöliittymä, ja itse asiassa se on paljon jouhevampi kuin nokialaisissa. Mä ainakin tykkään käyttää tätä m55:ttä huomattavasti enemmän..

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jep väärillä vesillähän me ollaan aina;) Mutta tarkoitin sitä,että jos ei ole varaa laittaa vähän yli kahtasataa euroa miettiessään Siemenssiä,niin jättäisin kokonaan ostamatta(Siksi tarjosin S55 mallia alku metreille)Aivan lelumaisen surkeita jokainen Siemens,mitkä on yli,tai alle 100euron.Siis niin muovinen ja surkeat näppikset omaavat koko edm läjä.Mutta huom.Vain minun mielipide.Kolikolla kaksi puolta.

12. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mutta: M55:hän on parempi kuin S55 (älkää hyvät ihmiset vedotko bluetoothiin)..? Eli miks S55 mut ei M55:ttä? Ja eikö esim. 3100 tai 3200 oo lelumaisen näköinen? ;) Eli väkisinkin nämä halvat puhelimet tuo vähän lelumaista ulkonäköä (tosin ei mielestäni esim. A60 oo mitenkään lelumaisen näköinen)..

13. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Lelumaisuus on tietysti mielipidekysymys, mutta kyllä mun mielestäni Siemensin puhelimet on paremman näköisiä kuin Nokian palikat. Pidän enemmän Siemensin pyöreämmästä muotoilusta.

M55:n huonoimmat puolet ovat mielestäni näppäimistö, joka varsinkin aluksi tuntui todella kehnolta mutta parani onneksi käytön myötä, ja näyttö, joka kuitenkin riittää peruskäyttöön ihan hyvin.

14. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    M55 on ihan hyvä puhelin, C60 on ok puhelin kanssa

Toisaalta saisit nyt samaan hintaan uunituoreet SonyEricssonin T230(155e) tai Motorolan C550(179e). Mä henkilökohtaisesti en tykkää ajatuksesta ostaa vanhaa puhelinmallia, uusi on aina uusi ;)

15. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    M55:nen todella järkevä puhelin, ei naksuvia vaihtokuoria, siitä johtuen jämerä puhelin. Mukavasti ominaisuuksia, peruskäyttöön sopiva puhelin.

16. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Totta, akun kansi tosin heiluu ja natisee vähän.

17. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    M55 ja MC60 ovat kelpo puhelimia omassa hintaluokassaan. Jälkimmäisessä (kehno)kamera, mutta riittää esim. MMS-viesteihin ihan hyvin.

18. DaBackstab

Tykkäykset:
    0
    Mää suosittelisin (jos ois € n.300 mähmää) niin Siemens ST-60 tai Samsung SGH-E100,itte aion varmaa ostaa ton siemens ST-60 vaiks hinta on kallis :|

19. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Oothan lukenut st60:n haittapuolista? tuolla st60-ketjussa sanottiin et mm. tekstariääntä ei voi vaihtaa ja et kamera olis huono. Et kantsii harkita tarkkaan kun noinkin paljon sijoittaa. Motorolalta vois v300 olla kans ihan hyvä vaihtoehto.
    Tosin mä oon samaa mieltä tuon suhteen, et kyllähän st60 on satasella aika paljon enemmän kuin mitä m55 pystyy tarjoamaan. Mut kyllä vois sanoa et M55 on hinta-laatusuhteeltaan paras luuri.

20. DaBackstab

Tykkäykset:
    0
    tekstari ääni ei haittaa,mut jos kamera on kehno ja hinta yli 300 eikä äänii voi nauhottaa eikä oo bluetoohtii eikä MP-3 soitin eikä infrapunaa ni see vähä haittaa:) .Entä video-kameran kuva?kehno vai hyvä?Onko muute M-55 sen kameralla parempi ku kuin ST-60?1 asian voin näitte perusteel todeta ST-60:nestä ,että ISO hinta pienet ominaisuudet

Jaa tämä viestiketju