1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä kännykkä??

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja CrimsonTide, 16/4/03.

1. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    Eli olen budjetoinu tollasen 280-400 euroa ja hankin sillä kännykän, merkillä ja mallilla ei sinällään ole väliää. Onko kenelläkään mitään suosituksia? Mitä hyviä puolia tai mitä huonoja? Katselin tossa noita puhelimia ja mitä minä ymmärrän niin ercisson t68i vaikuttaa ihan hyvältä, kameralla varustettuna. Olisko järkevä ostos tai mitä muuta kannattaa harkita? Kokemuksia? Ja mistä on halvin ostaa?

2. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Olisi hyvä varmasti kertoa mitä ominaisuuksia puhelimesta haetaan.

Jos hyvää kameraa lähdetään hakemaan, niin varmasti N3650 on hyvä vaihtoehto, eikä ole kaukana tuosta 400€ budjetista.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onhan 3650 ihan jees, mut se koko! Mites ois T300 kameralla? Kuvat on hyvälaatuisia vaikka näyttö ei, tietty mainitsemassas T68ssa on BT...

4. PoGelius

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Osta Nokia 6610, lähes kaikki tarvittavat ominaisuudet, oikeastaan vain BT ja kamera puuttuvat.. Puhelinkioskissa http://www.puhelinkioski.com 299e, mutta jos et netistä halua tilata niin mediapuhelimessa 295e..

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Ei se 3650 iso ole. ;)

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei niin. 6210 ja 6310 on saman kokoisia...

7. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    En mitään erikoisempia ominaisuusvaatimuksia aseta sille puhelimelle. Kunnon teknolelu vaan niin sillä pelittää :) Kiinnostais niin pirusti vaan toi t68i, mutta onko mitään järkeä? Nokia ennemmin vai?

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mä voin myydä sulle T68m:n (päivitetty iiksi) 150e:llä ;) Mutta jos uutta haet niin ehdottomasti 3650 jos teknolelua haluat ;) Toki jollekkin alamittaiselle se on iso puhelin ;)

Ja mitä kokoon tulee niin tässä pari mallia. Ja jos kehua saa niin ainakin mun käyttämistä 3650 on ollut ehdottomasti paras käteenistuvuudeltaan. Näppis vie toki aikansa, että tottuu, mutta suht nopesti senkin omaksuu..

http://n3650.iwebs.cz/3650_size_comparing/allcomparingthxmobilcz.jpg

http://n3650.iwebs.cz/3650_size_comparing/DSC00269_JPG.jpg

9. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Kyllä tuo on vain aivan oiva puhelin! Ei iso kuten eräs N merkkinen mitä täälä on suositeltu, löytyy ominaisuuksia vaikka muille jakaa ja sitä pystyy eri palikoilla laajentamaan vaikka kuinkan paljon.
    Mukavana plussana noita T68i + HBH-30 (eli BT HandsFree) paketteja on vielä liikkeellä alle 400e hintaan hyvä luuri ja Bluetooth handsfree, ei paha hinta.

10. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    Lisää kommentteja!

11. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tilaa saksasta V-200... http://www.einfachpreiswert.de/
    Hintaa on 421,30 euroo, vähän menee yli 400 huntin mut kyllä kestää vertailua vielä muutaman vuoden.
    Taikka sitten S-300 373 euroo saksas ja kioskis 479 euroo

12. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tossa t68i:ssä ärsyttää kaikkein eniten se joikkarin tapanen "tatti" mulla rupee siinä sattuu jo 10min jälkeen sormi aivan älyttömästi...mutta tosiaan jos kehua saa niin kaikista mitä mul on ollu ja mitä oon kavereitten malleja koitellu niin 3650 vie voiton kaikista mennen tullen

13. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jaa, tikkulaskuri näyttää reilut 120000 lukemat ja ei oo sormiin sattunut;)

Kokeilin kaverin 3650:ä, minusta se tikku(tjms.) on siinä hankalampi, mutta voi olla vaan liian vähäisen kokeilun puutetta. 3650: Hyvä kamera ja näyttö, mutta liian iso paidantaskupuhelimeksi.

14. XtaS

Tykkäykset:
    0
    Itse tänään sain Samsungin SGH-S100 ja olen tyytyväinen, näyttö on hyvä, ja näppäintuntuma myös!

Itse kallistuisin tähänasitisen kokeilijen perusteella tähän S100:een, kannattaa käydä kokeilemassa liikkeessä.

15. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Kuka enää ostaa Suomesta luureja ku Saksasta näemmä saa aina jotain >100EUR halvemmalla :p

16. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ne jotka haluavat puhelimen heti, eikä jaksa alkaa kikkailemaan ;)

17. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Jos Saksassa olis menossa 'käymään' niin varmasti muutamat luurit ottas mukaan, mutta itse en jaksa ainakaan rueta sieltä asti tilamaan, haluaa uuden luurin heti käyttöön. :)

18. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    Luulen vähän, että tolla Nokialla on helvetin huono kirjottaa tekstiviestejä. Tollaseen ei varmaankaan totu ikinä ja ericssonissa on vielä aika hieno kalenteriominaisuus jota tarvitsen varmaan aika paljon.
    Toisaalta, en missään nimessä tuomitse nokiaa, mutta c'mon; tollai sijotellut näppäimet niin... noh... on sillä varmaan kuvia hyvä ottaa? Onko joku muu tilannu tuolta Saksasta, vaikuttaa aika innostavalta. Paljonko sieltä tuli postikuluja ja kauanko kesti?

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla meni siihen tottumiseen (3650) kaks päivää. Ja nytten menee yhtä nopeesti kuin vanhalla näppiksellä :) Mutta jos jos ottaa käyttöön parin viikon jälkeen 6510:n niin siinäkin saa sitten jo hieman muistella ;)

20. crester

Tykkäykset:
    0
    Ite voitin tommosen puhelimen just ja oottelen kovasti, että saapus postissa.

Jaa tämä viestiketju