1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä kännykkä ~500 eurolla ?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja nokiapower, 11/12/03.

1. nokiapower

Tykkäykset:
    0
    Niin, eli siis hakusessa olisi ~500 euron hintahaarukassa oleva puhelin.

Olen ajatellut E700:sta tai Nokia 6600:aa. Nokiassa etu on muistin määrä ja Symbian. E700:ssa taas pieni koko.

Täytyy olla:
    -Laadukas värinäyttö
    -Kohtalaisesti valmius- ja puheaikaa (ettei tartte latailla joka päivä kuten 3650:ssa)

Ja mitä pienempi sen parempi !

Ehdotelkaa muitakin malleja ja koittakaa perustelkaa.

Kiitos

2. janspe

Tykkäykset:
    0
    Niin toi Samsungi on kyllä hyvä vaihtoehto erittäin tarkan näytön ja kohtuu hyvän kameran puolesta ja jos söittoäänistä tykkää niin ne on kanssa mahtavat. Ainut mistä en itse Sampsassa pidä on se läppä. Nokia on vähän möhkäleempi mutta mahtava ja selkeä puhelin ja hyvä näyttö ja kamera. Olisi tietysti parin kuukauden päässä houkutteleva Nokia 6230 jossa 65k näyttö, vga-kamera, mp3-soitin ja mukava koko.

3. nokiapower

Tykkäykset:
    0
    Minun mielestäni 6230 on aika ruma verrattuna esim. E700 ja sitä paitsi olen hankkimassa sitä itselleni joululahjaksi, joten en paria kuukautta odota. Ominaisuuksiltaan on tuo puhelin erinomainen (6230).

4. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    6600 on melko iso möykky ja koska pienuus on tärkeää ja puhelin ennen joulua -> E700. Hihta-ominaisuussuhde tosin vähä kakka mut.

5. nokiapower

Tykkäykset:
    0
    Yhden ominaisuuden puuttuminen, joka E700:ssa harmittaa on sähköposti. Ja E700:n valmius- ja puheaika on aika pieni. Mutta 6600 on taas aika iso, mutta ominaisuuksia riittää...

Ehdottakaa myös muita malleja !

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0

7. nokiapower

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitus on käyttää ihan tavallisesti, eli ottaa kuvia yms.) Ja ravintoloihin käytän ihan toista puhelinta. Eli olen hankkimassa uutta ykkösluuria.

8. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
  9. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Niin, se on mitä arvostaa. Omasta mielestäni 6600 on liian iso. Simpukoissa on juuri tuo mahtavaa, kun kuljettaessa taskussa se ei vie niin paljolti tilaa, sitten taas kun puhelinta tarvitaan, saadaan tarpeeksi isoksi helppoa käyttöä varten.

10. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite ottaisin e700:n

ja ainakin itelle toi koko merkkaa vain kun on taskussa tai muualla jossa siitä koosta on haittaa. kädessä se ei ole haitaksi jos on hiukan isompi eli siksi simpukka on erittäin näppärä keksintö

Jaa tämä viestiketju