1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä GPRS 4+1 puhelin?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja WhiteDevil, 9/4/03.

1. WhiteDevil

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 (Elisa)
    Olen vaihtamassa puhelinta "parempaan". Nykyinen T65 ei täytä vaatimuksiani GPRS:n tominnalla. Ongelmana on koko aikainen kaatuilu kun selaa nettiä kuvien kanssa. Nytkin tullessani tänne puhelin toivotti iloisesti minut tervetulleeksi "Tervetuloa PIN:" sanomalla neljä kertaa kunnes kytkin kuvat pois selaimesta. Puhelin on päivitetty R6A006 versioon alkuvuodesta ja samalla olivat vaihtaneet pohjaliittimen.

Eli mikä olisi hyvä vaihtoehto GPRS(4+1) puhelimeksi 150€-250€ hintaluokasta?

Onko Siemens M50:stä+ Siemens:n lataavasta USB kaapelista mihinkään loppujen lopuksi?
    Testissä oli eilen ja jopa toimi, verrattuna T65:een. Silloinkin kun T65 ei saanut edes GPRS kenttää. M50 latasi kesk. 5kt/s ja T65 lataa kesk. 3.6kt/s.

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    R600 tai M50 ovat hyviä vaihtoehtoja pelkäksi GPRS-puhelimeksi.

3. WhiteDevil

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 (Elisa)
    Taitaa olla siis aika vaihtaa M50:een.
    En tiennyt/muistanut että R600:ssa on 4+1 GPRS.

Taitaa toimia SoftDataLink 5 M50:n kanssa? Entäs Data exchange?

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    R600 uudemmissa softissa on vasta 4+1 GPRS. Tosin kannattaa harkita myös C55:sta tai sitten ME45:sta sillä molemmat irtoaa myös suht.edulliseen hintaan.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa varmistaa miten ton Siemensin lataus onnistuu samalla kun käyttää USB-kaapelia. Joidenkin mallien kohdalla vaatii pientä kikkailua, kun pohjaan menee yksi johto kerralla... Tästä ks. mallista mulla ei oo varmaa tietoa...

6. WhiteDevil

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 (Elisa)
    C55:sta löytyy paikallisesta liikkeestä mutta aika korkeaan hintaan. Lisäksi olen kuullut että on C-sarjan puheliten vähän huonompi laatuisia. ME45:n saatuvuus on valitettavasti ollut huonoa.
    Ja joutuu vaihtamaan paikallisessa liikkeessä ihan "tarjous" syistä ja on tullut ostettua lisävarusteita puhelimeen.

Siitä syystä on tarkoitus hankkia Siemensin lataava USB kaapeli kuten alkuperäisessa viestissä sanoin.

7. blueice

Tykkäykset:
    0
    M50 ihan hyvä hinnaltaan ja toimivuudeltaan, Siemenssien kanssa kannattaa tosin selvittää tuo latauspuoli, että toimii (toisilla toimii lataava usb-kaapeli, ja muilla ei). Itse käyttäisin R600 jos olisin vain gprs yhteyksien varassa, tosin silloinkin olisi joku vanha pena linuxilla jakamassa nettiä..

Web-boxista myös "myönteisiä" kokemuksia, kylläkin 1pv ajalta, mutta kuitenkin ~20MB tuli testattua ilman ongelmia ja sattui olemaan vapaa verkko (dna) Tampesterissa Cumuluksessa silloin, download yli 5kB/s kokoajan.

Itse sitä mieltä että R600 windowsin kanssa tarkka asetuksistaan, monta laittaneena pidän parhaana puhelin-gprs laitteena, varsinkin se hinta, mutta pääasia, että toimii.

8. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    R600 en voi mitenkään suositella GPRS käyttöön, nimim. kokemuksella. Yhteyttä en saanut pelittäämään 2viikkoon ja sit ku sain nii 10mt välein suunnilleen yhteys katkes eli hyvin epävakaa. En suosittele. Mut toi M50 ei ole omakohtasia kokemuksia mut me45stä on ja GPRS siinä pelitti todella hyvin mitä sillä kokeilin eli siemenssiä suosittelen 4+1 GPRS puhelimista. Mut jos ei kaikkista nopeinta tarvii niin sitten nokia 6310 sillä itte surffailen ja pelittää hyvin... ;)

9. Guest Vieras

Mulla taas on R600 pelittänyt oikein hyvin... Joskus ollut 8 tuntiakin putkeen päällä kaatumatta ja sittenkin olen itse sammuttanut... Eli voin kyllä suositella! tosin pieniä ongelmia nyt joskus esiintyy mutta eiköhän niitä ole vähän jokaisella puhelimella, ja osa johtuu varmaan DNA:stakin.

10. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Miten olisi Motorolan C330/336?Hinnat pyörii 140 euron molemminpuolin.On saanut kehuja GPRS käytöstä modeemina.Ei kaatuile ja toimii moitteettomasti.Toinen vaihtoehto tuohon hintaluokkaan on Motorola C350.Käytännössä sama malli kuin C330, mutta löytyy värinäyttö(4096 väriä) ja ei sisäänrakennettuakku...+ pieniä muita eroavaisuuksia.Hinta ainakin www.puhelinkioski.com 197 euroa!

Jaa tämä viestiketju