1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mikä dongle S55:een

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Baddis, 6/5/03.

1. Baddis

Tykkäykset:
    0
    Eli kuten sanottu, mikäbluetooth dongle sopii parhaiten (ongelmattomin) Siemens S55:een? Tekeekö 50€ dongeleilla mitään...?

2. hendhe

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sonera
    Itselläni käytössä MSI:n n 45€:n dongle ja kaikki pelittää loistavasti. Muutenkin tuo dongle(varsinkin uuden softan myötä) on ollut todella loistava.

Yhteydet S55:n kanssa toimivat hyvin ilman ongelmia.

3. jounipit

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G3 32G
    Minulla käytössä Epox bt-dg02 ja toimii moitteettomasti. Maksoi vähän käytettynä 30e ja uutenakin hinta alle 50e.

4. mobben

Tykkäykset:
    0
    Meidän asiakkailta on tullut palautetta että myös Bluetaken dongle toimii 100% hyvin. Hinta 41 euroa (+1 euro postikuluja)

www.mobben.com verkkokaupasta

Olli

5. Kuufi

Tykkäykset:
    0
    Onko tossa donglessa millainen kantomatka? Kun ostin polkumyynnistä donglen ja se toimii hädin tuskin 1-2 metrin säteellä, ilman minkäänlaisia esteitä edessä.

6. mobben

Tykkäykset:
    0
    10 metriä ainakin paketissa luvataan. Itse olen testannut ja todennut n. 5 metrin olevan lähempänä totuutta.

Olli
    mobben.com

7. Smirnoff

Tykkäykset:
    0
    Minulla on Bluetake Crystal BT-dongle ja toimii 3650:n kanssa hyvin (silloin kun ohjelma toimii) ja yhteys ei katkea missään asunnossani, mikä on n.100 neliöö.

8. MJ

Tykkäykset:
    0
    OT: onko sulla montakin asuntoa? ;)

Jaa tämä viestiketju