1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MIKÄ on HYVÄ saunalahden kytkyistä?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ttkaenny, 19/9/07.

1. ttkaenny

Tykkäykset:
    0
    Tere,

nyt tarvis äkkiä neuvoo mikä noista saunalahden kytkyistä kannattaisi ottaa?

Mitä ominaisuuksia tarvitsen:

- MicroSD paikka pitäisi olla (tuki vähintään 1gt)
    - Puhelun nauhoitus välttämätön! (sillain pitäs pystyä nauhottamaan, ettei kuulu luurissa mikään plim ääni ja että nauhoitus onnistuu vaivattomasti ja että molempien puhujien äänet kuuluvat).
    - MP3 äänet värinöillä sekä viestissä että tulevissa puheluissa
    - Radio hyvää plussaa

Olisiko esim. tusta 6267 tähän???

2. aRRtsi

Tykkäykset:
    0
    Onko mikään kytky hyvä? No jos nyt on pakko alkaa valitee ni ottaisin ite varmaan jonku SE:n, koska ei ole vielä sellaista ollut. Ja niissä on paljon ominaisuuksia ja akunkin pitäisi kestää.. Itse olen katellut esim. SE w880i. Tuolta pääset vertailee SE:tä vaikka nokialaisiin -> http://www.puhelinvertailu.com/.

3. ttkaenny

Tykkäykset:
    0
    Onnistuuko Eriksoneilla sitten toi

puhelun nauhoitus????

4. aRRtsi

Tykkäykset:
    0
  5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    En tiedä itse mitään puhelinta, jolla tuo nauhoitus onnistuisi ilman piippausta suoraan. Kolmannen osapuolen softilla sitten onnistuu. Esim. Saunalahden valikoimissa HTC TyTNillä onnistuu kyllä nauhoitus suoraan ilman piippausta, mutta se ei taas nauhoita soittajan ääntä ellet puhu kaiuttimeen.

Katsopas sieltä jotain uusimpia Nokian Symbian-luureja

Jaa tämä viestiketju