Mikä liittymäksi?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Vaihdan vuodesta -98 palvelleen radiolinjanumeron, koska haluan uuden, tällä kertaa salaisen numeron jonka voin jakaa niille joille haluan.

Soittelen aika vähän, yleensä minulle soitetaan. Puhelin tulee talon ainoaksi, eli lankanumeroihinkin tulee soiteltua.

Mitä tarjouksia sitä nyt on, niiden perusteellahan tuo valinta aika pitkälti tehdään :)

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4562
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Tarjoukset:

- Radiolinja: - 16.5.-30.6.02 50 € ilmaista puheaikaa uusiin liittymiin (25 € nyt ja 25 € 1.1.03 jälkeen) ja 9 kk perusmaksut 0 €. 2.2.–30.6.02 liittymätyypin vaihto 0 € kuluttajIle.

- Sonera: - 8.5.–15.7.02 uusiin liittymiin kk-maksut 0 e/kk 31.1.03 saakka sekä 50 eurolla ilmaista puheaikaa uusiin liittymiin ja Duo-vaihtoihin, 10 €/kk, 1/as. 31.1. - 31.12.02 Soneran wap-palvelujen käyttö Open Data -palvelulla ilman datansiirtomaksua.

- Telia: - 3.-30.6.02 uusiin liittymiin 70 eurolla ilmaista puheaikaa (10 €/kk) sekä liittymän avaus 0 €.

http://www.matkapuhelininfo.com/operaattorit.html

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
bisnesman sanoi:
Soittelen aika vähän, yleensä minulle soitetaan. Puhelin tulee talon ainoaksi, eli lankanumeroihinkin tulee soiteltua.

Kannattaa varmaan hieman katsoo kuka soittelee ja valita liittymää senkin mukaan. Hyviä yleispäteviä liittymiä ovat RL Tandem aina (0,17e/min) ja Telia-liittymä (0,16e/min), kun soittelet kerran lankaankin. Itsellä kallistuu RL:n puolelle, koska kk-maksu hieman pienempi (3,33e vs. 4,00e) ja Telialla minimiveloitus 1min. Ja tekihän Telia vasta temputkin... :roll:

Radiolinja: - 16.5.-30.6.02 50 € ilmaista puheaikaa uusiin liittymiin (25 € nyt ja 25 € 1.1.03 jälkeen) ja 9 kk perusmaksut 0 €. 2.2.–30.6.02 liittymätyypin vaihto 0 € kuluttajIle.

Lisäksi avaus 0e.

Harald73

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Vanha kunnon Sonera. Vuonna keihäs ja kilpi vaihdoin liittymäni RL:stä Soneraan ja siitä asti olen ollut tyytyväinen.

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Ota uusi salainen numero Radiolinjala, jos olet ollut sen toimivuuteen, laskutukseen jne. tyytyväinen. Ja liittymätyypiksi Radiolinja Tandem Aina, niin ei tarvitse miettiä paljonko maksaa.

Toinen hyvä vaihtoehto olisi Telia-liittymä, mutta ainakaan täälä ei pahemmin Suomen 2G kuulu.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Soneralla oli ainakin kätevä käyntikorttipalvelu, onko muilla samanlainen.
Eli että uuden liittymän mukana tulee käyntikortteja. Ei tarvi painattaa itse :)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Käsittääkseni Radiolinjaltakin on ainakin joskus saanut ilmaisia käyntikortteja, mutta en tiedä saako niitä enää? Soneralla saa 40 ilmaista käyntikorttia ja ne tilataan tekstiviestillä. Dna:lla käyntikortit ovat nykyisin maksullisia.

personal jesus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
adapter sanoi:
Soneralla saa 40 ilmaista käyntikorttia ja ne tilataan tekstiviestillä.
Saako kaikki uuden liittymän ottaneet nämä kortit? Miksihän minulle ei olla mainostettu asiaa, kun tänä vuonna olen kuitenkin ottanut 2 kpl Soneran liittymiä? Kerrotko, miten tilaan...

Bird

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Soita Soneran aspaan ja valita, ettet ole saanut ohjeita "uuden asiakkaan lahjan" lunastamiseen. Käsittääkseni sen pakkauksen, jossa on liittymän käyttöohjeet sun muut, mukana pitäisi tulla sellainen ikään kuin "lahjakortti", jossa tosiasiallisesti vain neuvotaan, kuinka käyntikortit tilataan tekstiviestillä. En nyt jaksa tähän alkaa niitä ohjeita kopioimaan. :)

personal jesus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Bird sanoi:
Käsittääkseni sen pakkauksen, jossa on liittymän käyttöohjeet sun muut, mukana pitäisi tulla sellainen ikään kuin "lahjakortti", jossa tosiasiallisesti vain neuvotaan, kuinka käyntikortit tilataan tekstiviestillä.
Tällaista en ole itse saanut, mutta mutsini kylläkin. Liike x antoi muuten viimeksi hakiessani uutta Soneran liittymää vain sopimuksen ja SIM -kortin. Tähän mennessä olen kyllä saanut pakkauksenkin.

Bird

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Joensuun Torikadun Päämies/H.S. Pitkänenkin meinasi unohtaa antaa minulle sen Soneran liittymään kuuluvan käyttöohje- yms. pakkauksen, mutta huomasin onnekseni itse pyytää sitä... :p

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Itse avasin Soneran liittymän kolmisen viikkoa sitten, enkä saanut mukaan kuin sim-kortin ja sopimuksen. Lähetin aspaan palautetta juuri noiden käyntikorttien takia ja vastasivat, että tervetuloa-paketti tulee postissa pikimmiten. Lisäksi kokemastani vääryydestä lupasivat laittaa mukaan kännykkäkotelon ja kaulanauhan. No, seuraavana päivänä tuli sitten se tervetula-paketti, mutta eipä näkynyt kännykoteloa ja kaulanauhaa missään... En jaksanut tuosta sitten enää ottaa yhteyttä. Mutta aspaan yhteys ja saat ohjeet käyntikorttien tilaukseen.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Itse aina kysyn asiakkaalta haluaako hän aloituspakkauksen, missä on ohjeita liittymän käytöstä ja lisäpalveluista. Voisin kyllä väittää että 1/3 ei halua tuota pakkausta tai ainakaan ei avaa sitä.

No enpä itsekään avaa esim. videon käyttöohjeita ellei ole ihan pakko. :)

Jussi

Vuoden Foorumilainen 2004
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
16
Puhelinmalli
Xperia Z3
Niko Mäkinen sanoi:
Itse aina kysyn asiakkaalta haluaako hän aloituspakkauksen, missä on ohjeita liittymän käytöstä ja lisäpalveluista. Voisin kyllä väittää että 1/3 ei halua tuota pakkausta tai ainakaan ei avaa sitä.

No enpä itsekään avaa esim. videon käyttöohjeita ellei ole ihan pakko. :)
No, moinen turha paketti kuitenkin sisältää mm. toimitusehdot jotka asiakkaan on kaiketi pakko saada matkaansa juridisista syistä.

Olen muuten itsekin soneran liittymää avatessani saanut vain pelkän sim kortin ja sopimuskopion. Soitin aspaan ja peruin liittymän, avausmaksua ei silloin tarvinnut maksaa puutteiden vuoksi.

personal jesus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Ok, kiitoksia kaikille vinkeistä, mitä tulee käyntikortteihin ja aloituspakkaukseen.

JS

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Vinkki: Pysy kaukana Teliasta, mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa ei Telian Dual eikä City-liittymistä :Vinkki

=Henkkis=®

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Personal Jesus sanoi:
Tällaista en ole itse saanut, mutta mutsini kylläkin. Liike x antoi muuten viimeksi hakiessani uutta Soneran liittymää vain sopimuksen ja SIM -kortin. Tähän mennessä olen kyllä saanut pakkauksenkin.
Ne muisti sut ja ajatteli tolla on kaapit pullollaan niitä pakkauksia, että mitä tuo enää tarvitsee ku availee liittymiä niin usein...

personal jesus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
=Vili=® sanoi:
Ne muisti sut ja ajatteli tolla on kaapit pullollaan niitä pakkauksia, että mitä tuo enää tarvitsee ku availee liittymiä niin usein...
No tässä tapauksessa näin ei käynyt, koska olen hakenut liittymän milloin mistäkin, mutta sä varmaan vitsailit...;)

jonnibal

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kolikko sanoi:
Vinkki: Pysy kaukana Teliasta, mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa ei Telian Dual eikä City-liittymistä :Vinkki

Kerro toki lisää, menikö sopimuksesi kenties luotonvalvonnan käsittelyyn ;)

Top Bottom