1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mihin Muisti katoaa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tuomas89, 14/2/07.

1. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    minulla on nokia N71 ollut jo pari kuukautta ja sellanen ihmeelinen juttu että puhelimen muisti katoaa koko ajan jos esim asennat pelin tai otan kuvan vastaan yms vaikka tallennan sen suoraan muistikortille ja poistan sen puhelimen muistista..puhelin muististakaan ei löydy mitään ylimäärästä mut pienenee koko aika nytkin on alle 1,5mb et missä vika?

2. TIETOPULLA

Tykkäykset:
    0
    Ootko kokeillu Fexploreria tms.?

3. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Kokeile esim. Y-browserilla poistaa c:\data\installs kansiosta kaiken. Jos ko kansio on täynnä tavaraa niin se on ihan normaalia vaikka olisit poistanut softat niin niistä tehdään ko kansioon kuitenkin kopiot jotka voit poistaa. Boottaa puhelin kuitenkin aina ennenkuin poistelet niitä kopio-tiedostoja jos olet juuri asennellut/poistellut softia. Y-browserin voi ladata esim. täältä: http://www.pushl.com/y_browser/, muista asentaa 3rd editio versio N71 varten.

4. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    eipä tuokaan auttanut

mulla on kans toi sovellus asennettuna niin katoin sillä eikä siel ollut kun yks sovellus puh:muistissa ja sekin on tarpeelinen joka on ladattu nokian sivuilta..
    eikä löytänyt muutakaan ylimäärästä ja katoin puh:muistin viellä PC Suiten kautta eikä se kans mitään löytänyt..

5. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Kummallista; itse epäilen jotakin softaa syypääksi muistiongelmaan, virustenpoisto-ohjelma tms? Oletko varmasti poistellut kaikki turhat softat? Asentele myös softat mielummin kortille kuin puhelimen muistiin.

Mutta muuten ei kai siinä sitten muu auta kuin palauttaa tehdasasetukset ja sitten katsoa että toimiiko kaikki normaalisti.

6. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    jaa

virus torjunta ohjelma on kaikki mitä oon asentanut niin on mennyt kortille..ja olen kyl tota laittanut tehdas asetuksekkin uudestaan...siellä on varmaan joku ns: häiriö

7. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4725
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tämä vastaus varmaan valaisi kysyjää enemmän kuin 60W hehkulamppu.

8. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    ilmeisesti

täytyy lähettää laite huoltoon koska muistia on noin 700kt jäljellä

9. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    Mihin Muisti häviää?

minulla on nokia N71 ollut jo pari kuukautta ja sellanen ihmeelinen juttu että puhelimen muisti katoaa koko ajan jos esim asennat pelin tai otan kuvan vastaan yms vaikka tallennan sen suoraan muistikortille ja poistan sen puhelimen muistista..puhelin muististakaan ei löydy mitään ylimäärästä mut pienenee koko aika nytkin on alle 500kt et missä vika?

10. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Sen kun viet sen huoltoon, ei asiaan muuten muutosta tule. Tai sitten hankit vaikkapa 1100:n, sekin voi tuottaa tosin liikaa ongelmia..

11. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4725
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Jos keskustelufoorumin käyttö on ylivoimaisen vaikeaa niin suosittelen että siirryt lankapuhelimeen.

Useita ketjuja olet samasta aiheesta aloittanut sekä toistat kysymyksiäsi ketjuissa. Taitaa puhelimen muisti kadota käyttäjän tietämättömyyteen.

12. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    hyppää

sori sori jos oon tyhmä...vien laitteen sitten huoltoon

13. ztorm

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E66 + 6310 - Saunalahti
    Web - Valinnat - Lisävalinnat -> Tyhjennä välimuisti.

Ainakin itselläni vapauttaa N71:ssä pari megaa helpostikin muistia jos on vähänkin nettiä tullut selailtua.

EDIT: Niin, ja nokia phone software updatessa on myös ollut jo jonkin aikaa uusi softa saatavilla.

14. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    kiitos..

muistia tuli ainakin 300kt lisää..loput viellä jossain

15. Tuomas89

Tykkäykset:
    0
    noniin

päivitin sitten kännykän ohjelmiston kotona ja muisti palautu jes!"

Jaa tämä viestiketju