1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mihin liikkeisiin Panasonic vaihdossa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja aarnisalo, 13/7/03.

1. aarnisalo

Tykkäykset:
    0
    Eli olen vaihtamassa Panasoniciani todennäköisesti Samsungiin mutta nytpä tuli ikävä yllätys. Parissa liikkeessä jossa yritin käydä ostamassa Samsungia ja antaa GD-67:aa vaihdossa ilmoitettiin tylysti etteivät he tee mokomalla mitään.
    Mistä liikkeistä kannattaisi käydä tiedustelemasta ottavatko he Panasonicia vaihdossa?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mikset myy erikseen? Saat siitä paremman hinnan kuin vaihdossa.

3. aarnisalo

Tykkäykset:
    0
    Niin sehän olisi tietysti yksi mahdollisuus. Olisi vaan niin paljon helpompaa antaa puhelin vaihdossa samaan liikkeeseen mistä ostaa uuden...
    Tämä taitaa olla vähemmistömerkkien ongelma, eli niiden puhelimista ei pääse eroon kirveelläkään.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Nykyään liikkeet ottavat todella nihkeästi muita kuin nokialaisia vaihdossa. Ja merkistä riippumatta hyvitys 99% tapauksista huono.

Kannattaa siis lähes poikkeuksetta myydä vanha luuri itse alta pois vaikka se hieman työlästä voi ollakin.

Syitä tähän valitettavaan tilanteeseen on monia, joita on joskus eriteltykin...

5. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tämä on vaan ikävä kyllä se huonoin ratkaisu kuluttajalle (yleensä), siis sinulle. Kuten niin usein on todettu vaihtoluurin menneen ilmaiseksi kauppiaalle verrattuna toisen liikkeen hinnoitteluun. Saako sen verran olla utelias, että mihin Samppaan olet vaihtamassa ?

6. aarnisalo

Tykkäykset:
    0
    Juu kaipa se täytyy itse myydä, Huuto.netissä tai vastaavassa.
    Olen vaihtamassa Samsungin SGH-V200:aan tai SGH-S300:aan, en oikein ole osannut vielä päättää.
    Toisaalta Sonyericssonin T610 vaikuttaa ihan pätevältä laitteelta, mutta edellämainitut Samsungit ovat listan kärkipäässä tällähetkellä.

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8

Jaa tämä viestiketju