Miesten ja naisten muoti/hiukset/muu asiaan liittyvä

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
663
Puhelinmalli
Mate 20 Pro
Totesin vuonna 2001 parturissa käynnin jälkeen että en maksa 30€ siitä lystistä enää ikinä. Ostin hiustenleikkuukoneen tarjouksesta 17€ ja sillä ollaan menty siitä asti. Ostin kolme vuotta sitten paremman koneen mikä leikkaa vielä lyhyemmäksi ja nopeammin. Sekin tarjouksesta 10€. Parin viikon välein koneella tukka lyhyeks ja on helppohoitoinen. Tyyli ei kiinnosta yhtään, aina parin vuoden välein kalju on muodissa vaikka itse sitä en haluakkaan. Ja tukka kyllä kasvais mutta en anna sen kasvaa.

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1068
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Mulla tuli mieleen vaan Raptorin armeija biisi :D

3

35736

Palaute - 100%
3   0   0
Totesin vuonna 2001 parturissa käynnin jälkeen että en maksa 30€ siitä lystistä enää ikinä. Ostin hiustenleikkuukoneen tarjouksesta 17€ ja sillä ollaan menty siitä asti. Ostin kolme vuotta sitten paremman koneen mikä leikkaa vielä lyhyemmäksi ja nopeammin. Sekin tarjouksesta 10€. Parin viikon välein koneella tukka lyhyeks ja on helppohoitoinen. Tyyli ei kiinnosta yhtään, aina parin vuoden välein kalju on muodissa vaikka itse sitä en haluakkaan. Ja tukka kyllä kasvais mutta en anna sen kasvaa.
Kalju on aina muodissa. Ajaton tyyli. ;)

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1068
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Jep.
Kuten tuosta kuvastakin näkee niin lyhkänen on toi letti. Vähän riippuu viikosta mut keskimäärin 2x viikkoon höylällä menee pää.
Tekis mieli kyllä taas kasvattaa vähän hiuksia mut töissä menis hermot. Lähinnä kun pitää olla juttuja päässä ja muutenkin jo kuuma varusteet päällä niin laita siihen vielä hiukset väliin

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1140
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Päätin, että nyt kun hiusrajani on vähäsen alkanut vetäytyä, muttei vielä liikaa, kasvatan hiuksiani jonkin verran, että saan jonkun vähän pidemmän hiustyylin kuin siilen, nyt kun se vielä on mahdollista. Kohta ei enää ole, ja täytyyhän sitä kerran elämässä kokeilla jotain muutakin. Tuossa päällä on nyt n. 6 cm hiusta, mutta yritän kasvattaa sen n. 10-senttiseksi. Sitten joskus marras-joulukuussa voisi mennä parturiin. Näytän varmana kauhealta tässä kasvatusvaiheessa, mutta ihan sama.

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
7592
Puhelinmalli
S10
Päätin, että nyt kun hiusrajani on vähäsen alkanut vetäytyä, muttei vielä liikaa, kasvatan hiuksiani jonkin verran, että saan jonkun vähän pidemmän hiustyylin kuin siilen, nyt kun se vielä on mahdollista. Kohta ei enää ole, ja täytyyhän sitä kerran elämässä kokeilla jotain muutakin. Tuossa päällä on nyt n. 6 cm hiusta, mutta yritän kasvattaa sen n. 10-senttiseksi. Sitten joskus marras-joulukuussa voisi mennä parturiin. Näytän varmana kauhealta tässä kasvatusvaiheessa, mutta ihan sama.
Vedä mieluummin lyhyemmäksi ja hyväksy tosiasiat :) Typerämmältä näyttää yritykset peittää kaljua/hiusrajaa 'irtohiuksilla'.

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1140
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Vedä mieluummin lyhyemmäksi ja hyväksy tosiasiat :) Typerämmältä näyttää yritykset peittää kaljua/hiusrajaa 'irtohiuksilla'.
En minä sitä sen kummemmin yritä peitellä, kun ei se ole vielä niin paha, mutta ennen kuin pahenee, olisi kiva kokeilla jotain. ? Lyhyitä hiuksia ehtii sitten pitää koko loppuelämän.

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1068
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
En minä sitä sen kummemmin yritä peitellä, kun ei se ole vielä niin paha, mutta ennen kuin pahenee, olisi kiva kokeilla jotain. ? Lyhyitä hiuksia ehtii sitten pitää koko loppuelämän.
Ei ole pitkä aika kun itse kasvatin hiukset. n. 1.5v kasvatin ja oli otsatukka leukaan. Ei oikein mun juttu ollut pitää lettiä ponnarilla :D
Vedin sit kerralla kaikki pois ja höylällä loppusilaus. Olin sillon koulussa ja siellä kukaan ei ollut kaljuna nähnyt niin tuli vähän yllärinä monelle lukien opettajat :)
Oli pari pv kunnon punkkariluukki ennenkuin loputkin läks. Muistaakseen koulusta lomalla oltiin niin siellä eivät nähneet noin lyhyitä sivuja.

jhietala

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
8024
Puhelinmalli
Nexus 6P
Tekis mieli ostaa nahkatakki, mutta ei hirveesti nappaa lähteä kierteleen liikkeitä vaikka pakko kai se olis kokoja sovitella. Mutta, mistä sitte ostaa tai löytää haluamansa.

Kiinnostais joku tämän tyyppinen, mutta tääki on PU leather. Takin pitää olla mahdollisimman yksinkertainen, simppeli eli en pidä kaikenmaailman ylimääräisistä taskuistan nyöreistä yms sonnasta roikkumassa ja haittaamassa elämistä.

Janza182

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
1068
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S8
Mulla on tuolla kaapissa Musta suora takamuksen peittävä nahkatakki jonka ukki on aikanaan n.50-luvulla teettänyt. Isän veli oli viskaamassa roskiin mut kerkesin pelastaa :oops:
Tämän tyylinen siis:

Ei kyllä ole yhtään omaa tyyliä mut ei siitä pysty luopumaan. Itsekkin välillä mietiskellyt nahkatakkeja mut en ole mieleistä löytänyt tällä etsimättömyydellä :D

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
7592
Puhelinmalli
S10
Tekis mieli ostaa nahkatakki, mutta ei hirveesti nappaa lähteä kierteleen liikkeitä vaikka pakko kai se olis kokoja sovitella. Mutta, mistä sitte ostaa tai löytää haluamansa.

Kiinnostais joku tämän tyyppinen, mutta tääki on PU leather. Takin pitää olla mahdollisimman yksinkertainen, simppeli eli en pidä kaikenmaailman ylimääräisistä taskuistan nyöreistä yms sonnasta roikkumassa ja haittaamassa elämistä.

Mulla on tällainen. Onhan tuossakin tietysti taskuja mutta esim. tuohon ylhäällä olevaan vetoketjulliseen mahtuu juuri passelisti S10:n kokoinen kännykkä. Tosi pehmeää nahkaa.

Top Bottom