Miesten ja naisten muoti/hiukset/muu asiaan liittyvä

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
4576
Puhelinmalli
Iphone mini 128
Stadium outletistä ostin jotkut karhun boxerit ja on ollu ehkä parhaat mitä kaupoista on tähän asti löytynyt. Kestää setit siellä missä pitääkin ja mukavat jalassa. Ei edes kiipeä anneliin niinkuin monet muut boxerit. Lähti aika iso pino vanhoja kalsareita roskiin sen jälkeen kun nuo karhut löysin.

dale.jr

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
8915
Puhelinmalli
Mi max 3, P20 pro
Omast mielest björnborgit oli uutena ihan jees mutta muutaman pesukerran jälkee meni ihan paskoiksi.

cittarista oon ostanu muutamat parit Bula merkkisiä ja ihan ok,käytän töissä ja muussa liikunnassa tms.
Sit vapaa-ajalle ostin kerran 3packin calvin kleineja ja oon ostanut lisääkin koska oikein hyviä.
Bula on hyvä. Minulla on niitä nippu mutta kuminauha antautui kymmenessä vuodessa

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7593
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Sit vapaa-ajalle ostin kerran 3packin calvin kleineja ja oon ostanut lisääkin koska oikein hyviä.
Calvinit kyllä kestää ihan jumalattoman pitkän ajan käyttöä.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7471
Puhelinmalli
S10e
Parhaat boxerit mitä olen koskaan omistanut on ehdottomasti Dressmannin Performancet. Toimii niin urheillessa, kuin arkenakin. Erittäin mukavat jalassa ja hiki haihtuu lähes välittömästi. Näitä on nyt 8 kappaletta eri värisinä kaapissa.

Janza182

"Dentist"
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
2496
Puhelinmalli
Pixel 4A
Mites muuten The Other Danish Guy, onko kellään kokemusta?

On.
Taitaa olla jokapäivälle omansa noita + muut bokserit.
Mä tykkään (y) Sopivan napakat mut ei purista. Melkein mainoslause pitää paikkansa ett ei tunnu miltään.
Kesäkuumana vähän turhan lämpimät mut ei tässä kumminkaan vielä pallihiki vaivaa ?
Parasta aikaa moiset jalassa.
Ittellä niitä travellereita ja globertrotteneita.

Japanista ostin Ben Davis merkkiset bokserit ja niitä kans voisi ottaa lisää. Todella mukavat nekin.

Tietenni löytyy myös marketti hillfigeriä ja armania mut niitä tulee harvoin käytettyä.

Pitäs alkaa etsiä uusia farkkushortseja kun entiset alkaa lahoamaan jalkaan ?

kaßu

Åbol
Palaute - 100%
64   0   0
Reaktiopisteet
12304
Puhelinmalli
iPhone SE
On.
Taitaa olla jokapäivälle omansa noita + muut bokserit.
Mä tykkään (y) Sopivan napakat mut ei purista. Melkein mainoslause pitää paikkansa ett ei tunnu miltään.
Kesäkuumana vähän turhan lämpimät mut ei tässä kumminkaan vielä pallihiki vaivaa ?
Parasta aikaa moiset jalassa.
Ittellä niitä travellereita ja globertrotteneita.

Japanista ostin Ben Davis merkkiset bokserit ja niitä kans voisi ottaa lisää. Todella mukavat nekin.

Tietenni löytyy myös marketti hillfigeriä ja armania mut niitä tulee harvoin käytettyä.

Pitäs alkaa etsiä uusia farkkushortseja kun entiset alkaa lahoamaan jalkaan ?

itel kans farkkusortsit ollu metsästyksess jo monta vuotta?

todennäköisesti Levikset ois täydelliset kun niiden normifarkutkin on mutta jostain syystä ei ole tullut vaan vielä hankittua. Itel se ongelma et jos on hyvät vyötäröstä on liian pitkät imo. Ja sit taas jos sopivan lyhyet on liian tiukat vyötäröstä.

EDM

㆜ҽα𝓶 Ɛχყɳσട™
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9559
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S20+ 5G
En oo ite mikään lätsäihminen, mutta kalju pää ja kesällä toi aurinko saattaa välillä porottaa siihen malliin, että saan auringonpistoksen. Mikään lippis ei mulle sovi eikä oikein löydy sen kokoisia. Vähän tän tyylinen mulla on jo toinen, mutta vähän eri mallia ja sellainen halpishattu kreikasta ostettu. Kokeillaan miten tää sopii mun päähän..

Liitteet

• Screenshot_20200607-193029__01.jpg
    Screenshot_20200607-193029__01.jpg
    139.6 KB · Katsottu: 34

EDM

㆜ҽα𝓶 Ɛχყɳσട™
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
9559
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S20+ 5G
Oon nyt jonkun aikaa kituutellut sellaisten Pirkan 3-teräisten parranajovehkeiden kanssa ja tänään sit kaupassa ajattelin katsella taas muita vaihtoehtoja, ku hermot mennyt hiusten sheivaamiseen. No prkl... Tällaisen ku näin ajattelin heti, että pakko olla parempi ku pirkka koska tässä on vain kaksi terää ja noiden väleissä on paljon tilaa. Usein noissa moniteräisissä ne terät on tosi lähekkäin joten sehän menee heti tukkoon ainakin hiuksista (myös Gilletten moniteräiset). Ja kyllä, tällä tuntui paljon miellyttävämmältä ajaa hiuksia. Ei tökkinyt yhtään, aikaa meni puolet vähemmän ja hiukset ei tosiaan jäänyt pahemmin väleihin tai hanan alla lähti ihan vain huutelemalla pois. Päänahka kärsi huomattavasti vähemmän, kun ei tarvinnut vedellä useampaan kertaan samasta kohdasta. Tästä lähin käytän vain näitä kunnes tulee parempi vastaan.

Liitteet

• IMG_20200611_024325.jpg
    IMG_20200611_024325.jpg
    340.3 KB · Katsottu: 49

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7471
Puhelinmalli
S10e
Oon nyt jonkun aikaa kituutellut sellaisten Pirkan 3-teräisten parranajovehkeiden kanssa ja tänään sit kaupassa ajattelin katsella taas muita vaihtoehtoja, ku hermot mennyt hiusten sheivaamiseen. No prkl... Tällaisen ku näin ajattelin heti, että pakko olla parempi ku pirkka koska tässä on vain kaksi terää ja noiden väleissä on paljon tilaa. Usein noissa moniteräisissä ne terät on tosi lähekkäin joten sehän menee heti tukkoon ainakin hiuksista (myös Gilletten moniteräiset). Ja kyllä, tällä tuntui paljon miellyttävämmältä ajaa hiuksia. Ei tökkinyt yhtään, aikaa meni puolet vähemmän ja hiukset ei tosiaan jäänyt pahemmin väleihin tai hanan alla lähti ihan vain huutelemalla pois. Päänahka kärsi huomattavasti vähemmän, kun ei tarvinnut vedellä useampaan kertaan samasta kohdasta. Tästä lähin käytän vain näitä kunnes tulee parempi vastaan.
Hiusten ajeluun on myös omat vehkeensä.

• Tykkää
Reactions: EDM

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1849
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Hankaa höylää vanhaan nahkavyöhön myötäkarvaan parranleikkuun aikana ja jälkeen. Lähtee karvat terien välistä, terät puhdistuu ja terottuu. Samalla terien käyttöikä kasvaa. Itsellä sama terä käytössä vuodesta 2014 ja edelleen pelittää.

tonttu

Vuoden foorumilainen 2019
Supermoderaattori
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
13394
Puhelinmalli
Apple iPhone 12 PRO
Heh, Arvo, nuttis.

Arvo

VIPin näköinen mies
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4135
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10
Hei, se on muotia!

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1849
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Farkkukangaskin toimii.
Tai käsivarsi. Melkein mikä vaan suhteellisen tasainen ja sopivan pehmeä käy. Hankauksen tarkoitus on poistaa lika terien välistä, teroittaa ja kiillottaa terä puhtaaksi

peemvee

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
820
Puhelinmalli
Honor 9A, iPhone 11, & 808 Pureview
Omani yltävät olkapäille. Oon pitänyt jo parin vuoden ajan takanutturaa. Korkeutta vaihdellen. Pyöritän kuontalon kierteelle ja kiinnitän lopuksi kangaspäällysteisellä lenkillä.

Liitteet

• Takabun.jpg
    Takabun.jpg
    66.5 KB · Katsottu: 60

kviikka

Morommoro!
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
1851
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Tuli netissä vastaan mainos suomalaisesta Noususta, joka tekee kotimaassa mm. verkkareita. Alkoi kiinnostaa tuollaisen verkka-asun hankkiminen, kun olen jo pidemmän aikaa sellaista miettinyt, ettei tarvitsisi kulkea jossain yläasteaikaisessa kulahtaneessa takissa lenkillä viileämmällä säällä. Melko kalliita vain, melkein 200 e verkkareista ja verkkatakista.

Top Bottom