• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Miesten ja naisten muoti/hiukset/muu asiaan liittyvä

kaBu

- - -
Rating - 100%
50   0   0
Reaction score
4,188
Phone model
Pixel 3a
No just hokasin että tämmöstähän ketjua täällä ei taida ollakaan,ehkä joskus ollut mutta oman foorumihistoriani aikana ei ole pistänyt silmään.

Eli keskustellaan täällä kaikesta miesten pukeutumiseen ja muuhun asustukseen liittyvistä asioista kuten kengät,aurinkolasit yms.

Itse olen yleensä erittäin tarkka puketumisestani ja ostan vaatteita/kenkiä/aurinkolaseja ihan helve*in paljon..

Tänne siis voi kysellä ja tiedustella eri juttuja tai vaan jauhaa yleisesti pukeutumisesta.

Toivottavasti tämä ketju saa edes jonkinmoiset siivet alleen vai onko kaikki foorumin miehet nappiverkkareihin ja kiitos-paitoihin pukeutuvia, anteeksi että sanon tämän mutta, juntteja ;)

Stupidio

VIP as fck m8
Rating - 100%
1   0   0
Reaction score
2,262
Phone model
iPhone XS Max 256gt silver
Joo itekki oon aika tarkka pukeutumisestani. :) Eli et oo ainu.. Mulla on nyt kesäsin helteillä kankaiset shortsit ja yleensä/aina kun mahdollista Hawai paita! :D Sitte vähä viileemmällä kelillä lökärifarkut. Ei mitkään v*tun baggy pussihousut vaan sellaset jotka roikkuu polvis, mutta on lahkeista normaalin malliset ja kokoset. Lähes aina kesällä t-paita ja talvella joku pitkä huppari. En tykkää henk.koht pitää tiukkoja kamppeita kun alkaa ahistaa ihan pirusti ku ihmiset näkee miten läski sitä oikeesti on.

Semmosta..

cinse

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
31   0   0
Reaction score
4,929
Phone model
onhan noita
Mulla taas on lippiksiä, pelipaitoja ja kenkiä sekä bändi vaatteita paljon.
Itse olen muutaman merkin kannattaja mistä tykkään päälläni. Rocawearin farkkuja esmes, koska pidän niiden korkeasta vyötäröstä. Ns. Räppihousuja, mutta itsellä on niin suuret reidet ja pohkeet etten oikein tavallisiin omankokosiin mahdu. Supra, innes, c1rca, element yms. Eli skeittiskenessä pyöritään vaatetuksen osalta.

Ensimmäistä kertaa ostin "halpiskengät". 3vk ja pohja paskana.

Last edited:

pume

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
100   0   0
Reaction score
2,402
Phone model
Huawei
Ja minä puen päälleni mukavia vaatteita aina, kun se on mahdollista. Ja en yleensä osta merkkivaatteita. Riittää, kun vaate on omaan silmään hyvännäköinen. Jos se maksaa 5€ tai 100€, niin ihan sama, jos silmää miellyttää.

projector

Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP
Rating - 100%
224   0   0
Reaction score
2,878
Phone model
Usein vaihtuva malli
Itse en ole pukeutumisesta NIIN tarkka, pääasia etten missään ryysyissä kulje ja nöyttää suht hyvälle :)
Tällä hetkellä Tommy Hilfigerin golleget ja t-paita, jalassa perus tennarit :)

Stupidio

VIP as fck m8
Rating - 100%
1   0   0
Reaction score
2,262
Phone model
iPhone XS Max 256gt silver
Mulla taas on lippiksiä, pelipaitoja ja kenkiä sekä bändi vaatteita paljon.
Itse olen muutaman merkin kannattaja mistä tykkään päälläni. Rocawearin farkkuja esmes, koska pidän niiden korkeasta vyötäröstä. Ns. Räppihousuja, mutta itsellä on niin suuret reidet ja pohkeet etten oikein tavallisiin omankokosiin mahdu. Supra, innes, c1rca, element yms. Eli skeittiskenessä pyöritään vaatetuksen osalta.

Ensimmäistä kertaa ostin "halpiskengät". 3vk ja pohja paskana.
Joo mulla sama homma nuitten reisien kans ku ovat luokkaa jokinorsu nii on ns. räppihousut. Multa löytyy supran korkeevartiset skeittarit, quicksilverin kusiluistimet ja puman matalavartiset. Kyllä sen huomaa kun laittaa sen 100€ niihin housuihin niin saa parempaa kuin 20€.

gogland

Mr Vip
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
7,419
Phone model
Samsung Galaxy A50
Eukkoni valitsee lähestulkoon kaikki vaatteeni, hällä on on silmää, pirun hyvä maku vaateasioiden suhteen. Ostamme laatuvaatetta, sitä löytyy myös Uffista ja kirppareilta. Sen sijaan kenkiä ei ikinä käytettynä.

cinse

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
31   0   0
Reaction score
4,929
Phone model
onhan noita
Eukkoni valitsee lähestulkoon kaikki vaatteeni, hällä on on silmää, pirun hyvä maku vaateasioiden suhteen. Ostamme laatuvaatetta, sitä löytyy myös Uffista ja kirppareilta. Sen sijaan kenkiä ei ikinä käytettynä.
Itsekkin teen löytöjä kirppiksiltä. Jotain vaatteita saa joskus ihan hienosti. Lähinnä takkeja yms. Tosin kiertelen tosi paljon alemyyntejä ja suurimman osan kledjuista tilailen netistä.

gogland

Mr Vip
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
7,419
Phone model
Samsung Galaxy A50
Eipä olla vaatetta tilailtu netistä vielä toistaiseksi.
I
Sovittamatta vaatetta, jää kaupat tekemättä. Tämä koskee etenkin kengiä.

Last edited:

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Rating - 100%
28   0   0
Reaction score
11,491
Phone model
Samsung Galaxy Note 8
Harvoin tulee mitään ostettua, mutta kun ostetaan niin pääasiassa vaatteet tulee briteistä. Siellä sitä valikoimaa löytyy enemmän mitä kotomaan markkinoilla.

Kangaroo Poo, Firetrap, Fred Perry, Crosshatch... Noita nyt pääasiassa tulee osteltua. Pikeepaita, tai kauluspaita lyhyillä hihoilla näin kesäisin. Tavallisessa t-paidassa minua ei juurikaan julkisilla paikoilla näy. Jonkinmoiset kaulukset pitää olla.

Kuulun myös siihen kastiin joka käyttää sukkia sandaaleissa. Ei siis mitään valkosia polvisukkia koristeraidoin, vain mustia varrettomia sukkia. Miksi? No en tykkää näyttää kauniita varpaitani kaikille + en viitsi hiellä heti polttaa puhki satasen sandaaleita.

Tosiaan, mikään himoshoppari en ole. Ns. uniformussa mennään arjet ja viikonloppuisin sitten jotain mukavempaa päällä nii eipä tuo tarve kovin kummoinen ole.

5

57713

Rating - 100%
1   0   0
Mä en niin kauhean tarkka ole mutta juntilta en kyllä aio näyttää. Jos joku kävelee vastaasi verkkareissa ja lenkkareissa niin se en todellakaan ole minä.

JAK

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
4   0   0
Reaction score
480
Mä en niin kauhean tarkka ole mutta juntilta en kyllä aio näyttää. Jos joku kävelee vastaasi verkkareissa ja lenkkareissa niin se en todellakaan ole minä.
Niin sulla on kukalliset salihousut ja hihaton paita. Kenkinä sandaalit risoilla sukilla höystettynä. Kädessä ehkä jumalattoman iso kullanvärinen 30€ kello. Enkö ollutkin oikeassa?

Master of the Universe

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
1   0   0
Reaction score
3,488
Phone model
SAMSUNG, tietysti. Lumia 950, Doogee Y6
Nuohan on kesällä juuri hyvät. Ja etenkin jos kävelylenkillä. Jos vain kauppareisulla, tai muuten vain eivirallinen esiintyminen, niin sitten lenkkarit vaihtuu remmikenkiin. :D

cinse

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
31   0   0
Reaction score
4,929
Phone model
onhan noita
Kyllä mäkin kaupassa käyn ihan collegeissa ja t-paidassa. Tosin nekin on siistejä :D ei mittää pieruverkkareita.

5

57713

Rating - 100%
31   0   0
Niin sulla on kukalliset salihousut ja hihaton paita. Kenkinä sandaalit risoilla sukilla höystettynä. Kädessä ehkä jumalattoman iso kullanvärinen 30€ kello. Enkö ollutkin oikeassa?
Ei mitään noista :D

Wijusa

Aktiivinen jäsen
Rating - 100%
1   0   0
Reaction score
34
Phone model
Xiaomi Hongmi
Ite ajauduin kulkemaan pari vuotta aina collareissa ja hupparissa kun eka lapsi syntyi. . Jos ulos lähdettiin niin aina oli lippalakki päässä. Nyt kun lapset on 2 ja 3, oon alkanut taas kiinnittämään huomiota ulkonäköön. Melko paljon UFFilta tulee hommattua kuteita, mutta kyllä sitä vielä tulee Seppälässäkin käytyä kun siellä olin puolisen vuotta töissä.

Top Bottom