1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mielipiteitä Wap portaalistani

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja oscar8, 10/12/05.

1. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Terkku!

Olen hommaillut Wap sivujen kanssa vähän viime aikoina. On niin monta soittoäänen myyjää että ajatelin miksei tekis porttaalia mistä sais haettua ilmaiseksi jos ei pysty data johtoa kytkeä puhelimeensa.

Asiaan, haluaisin mielenpitoja sivusta. Mitä vois paranta, mikä on hyvää. Kieli ei ehkä ole parasta. Tässä se lenkki kuitenkin:

http://www.wap.lur.nu/upload_fin.php

Kiitoksia etukäteen!

2. DaCheap1

DaCheap1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitetään ja kumarretaan.

3. wilzu

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM
    No siis tuo kolmikielisyys vähän häiritsee. Saisivat olla kaikki omien nappiensa takana eikä sekasin.

4. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Alright, Korjaan. Olet oikeassa =)

Edit: Nyt on korjattu.

Onko suomen kieli muuten ok sivulla? On aikaa sitten kun kirjoittelin suomeksi tuntuu vähän ruosteiselta.

5. Korma

Tykkäykset:
    0
    On se vähän ruosteessa ... ;) Tavutukset ja yhdyssanat hiukka pielessä. Jos haluat, voin naputella nuo aloitussivun tekstit parempaan kuntoon, ja meilata sulle. Teen näitä kirjoitushommia ammatikseni, nääs.

6. Korma

Tykkäykset:
    0
    Sulla taitaa puuttua ";" tuon &nbsp:n perästä Enkku-linkin kohdalla.

7. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Kiitti, Pitäs olla fixattu nyt.

Olis mahtava jos jaksasit katsoa kielen! PM'an sulle sähköviestiosotteeni =)

Kiitos Korma "suomennuksesta".

8. tikox

Tykkäykset:
    0
    Oho! Näppärä idea. Pitäisi vain nyt sitten muistaa suositella tuota niille jotka kyselevät että miten tähän 3510i:hin (tms.) saisi siirrettyä juuri tämän kuvan...

9. Zache

Tykkäykset:
    0
    Juh, komppaan kanssa tuota :) siisti idea kyllä. Hei, tuohon sallittujen formaattien joukkoon voisi lisätä ainakin .ogg, .swf, .txt , .svg , .sis tiedostot. Flashiin ja tekstiin törmää varmaan jo muutenkin, mutta luultavasti svg tiedostotkin yleistyy jossain välissä. .sis puolestaan on symbian puhelinten installeri tiedosto.

10. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Zache Ok, hyvä idea. Lisään ne formaatit. Eikö se .swf ole se flash formaatti? Onko puhelimia jotka osaavat käyttää flashia?

11. Zache

Tykkäykset:
    0
    Joo on, osa uudemmista puhelimista ja vanhemmistakin bisnespuhelimista tukee suoraan ja sitten nokian series60 puhelimille ainakin pystyy ostamaan flash lite (flash lite on flash4 puhelinlaajennuksilla) playerin macromedian sivuilta. Tuossa on muutama linkki mikäli kiinostaa...

Täällä on Tero Lehdon kirjoittelua flashin nykytilasta (skeptistä :))
    http://lehto.net/blogi/2005/11/miksei-flash-menesty-knnykiss.htm

Tuolla on lista tuetuista laitteista
    http://www.macromedia.com/mobile/supported_devices/handsets.html

12. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Mielenkiintoinen sivu, tätä voi tulla käytettyä.
    Tuosta otsikosta, että "mielenpitoja" sana kannattaisi korjata muotoon "mielipiteitä". Ymmärsin kyllä mitä mielenpidoilla tarkoitetaan, mutta se on "liian" hauska sana. Mutta ei se portaalia huononna..

13. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Kiitti,

kun sanottu, tää mun suomen kieli on vähän ruosteessa.

14. EddieK

Tykkäykset:
    0
    mahtaisko wav filuille olla käyttöä kenelläkään muulla. Välistä tarttis saada reissusta commuun wav pätkiä.

15. oscar8

Tykkäykset:
    0
    EddieK Ok, voin lisätä sen. Mutta Wav ruukaa olla aika isoja, ja mun on pakko pitää 1 meg raja ylös ladattavista. Mut kyllä kai se riittää?

16. EddieK

Tykkäykset:
    0
    helposti ainakin mun käyttöön.

17. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Wav. on lisätty nyt.

Tietääkö kukaan muuten miten se Copyright toimii polyfonisten kanssa? Meinasin jos laittasin pienen arkiston signaaleita. Onko esimerkiksi *.mid issä royaltyn maksuja?

18. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Kiitokset palvelusta. Sain uuden puhelimen eikä minulla ole vielä datakaapelia eikä infrapuna tikkua ja tämä toimii todella hyvin.

19. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
    Pystytkö tekeen sellasta palvelua että voin kännyällä siirtää tonne ja koneella kattoa kuvia mitä oon laittanut.

20. oscar8

Tykkäykset:
    0
    Olen miettinyt sitä. Mutta mun ymmärtääkseni Wap protokolli ei salli lähettää tiedostoja. Mutta, jos on kännykkä joka ymmärtää Html protokollia suoraan niin voi wapata suoraan tietokone sivulle (http://www.wap.lur.nu/upload_en.php) ja laittaa ne kuvat kännykän kautta.

Hyvä idea kyllä, katson asiaan =)

Jaa tämä viestiketju