1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mielipiteitä RL GPRS Pro +pakkausohjelma

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja MJ, 22/5/03.

1. MJ

Tykkäykset:
    0
    Vaihoin tuossa taannoin DNA:n RL:n ja otin koneelleni sen RL:n pakkausohjelman. Täytyy sanoa, että todella tyytyväinen olen ollut. Laitoin kuvatarkkuuden pienimmälle ja siirettävän datan määrä on romahtanut. Kuvien laatu tosin on mitä on, mutta mua ei häiritse.

Kannattaa kokeilla.

2. (*.*)

Tykkäykset:
    0
    ei sillä oikeastaan ole väliä onko sitä pakkausohjelmaa vai ei. saa sillä ainakin turhanpäiväiset animaatiot yms sellaset pois......ihan hyvä tuo rl verrattuna hikiseen dna:han

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Itse en huomannut mitään eroa. Paitsi kovalevyn pieneminen ja rälläkän logo kellon viereen. :) Ja viellä toimii pelkästään IEllä, eli mulle aivan turha. Käytän lähes poikkeuksetta operaa...

4. MJ

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla nopeuttaa, kun laittaa kuvan laadun huonoimmalle. Valitettavaa toi IE-pakko, käyttäisin mielummin Netscapea

5. joggey

Tykkäykset:
    4
    Miksi on pakko käyttää IE:tä? Ainakin Rällän sivuilla mainitaan, että muissa selaimissa proxyn asetukset on tehtävä käsin, vain IE:llä toimii automaagisesti.

Rällän ohjeista:

Kun selaimesi on Internet Explorer 4.0 tai uudempi, Radiolinja Internet-yhteyden valinta Yhteydet-välilehdellä määrittelee selaimellesi tarvittavat välityspalvelinasetukset (proxy) automaattisesti. Pakkausohjelmisto mahdollistaa nopeammat Internet-yhteydet myös muilla selaintyypeillä, mutta silloin joudut tekemään selaimen välityspalvelinasetukset (proxy) käsin. Tarvittavat asetukset ovat:

Välityspalvelin: Portti:
    HTTP: localhost 9090
    HTTPS: localhost 9092

6. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Edit: Jahas, joggey ehtikin ensin.

7. MJ

Tykkäykset:
    0
    Radiolinjan edustaja sanoi mulle, että muiden selaimien toimivuudesta ei ole varmuutta. Pitänee testata toi Netscape

8. wintermute

Tykkäykset:
    0
    Hmmm.....

Mikähän on pielessä, kun RL:n pakkausohjelmisto hidastaa ainakin meikäläisen koneen kivikaudelle! Ilman pakkausohjelmaa sisältö lataantuu (GPRS-yhteydeksi) kiitettävän nopeasti, mutta heti kun ottaa pakkauksen käyttöön (vaikka käynnistäisi koneenkin uudestaan) niin sivujen lataantuminen kestää ihan tolkuttoman kauan ja ennen pitkää kone todennäköisesti jumittaa.

Liittymä ei tosin ole Pro vaan Primetime, mutta ei kai sen pitäisi vaikuttaa? Koneessani (W98SE) pyörii lisäksi Microsoft Internet Information Server, MySQL-server, Zonealarm ja Norton Antivirus, ehkä jokin noista aiheuttaa konfliktin?

Joka tapauksessa meikäläinen poisti Pakkausohjelmiston koneelta aika hapiaan. Sinänsä hyvä idea, kunhan toimisi... :(

Mikähän muuten, ettei RL:n sivuilla puhuta (en ainakaan löydä) Primetimestä halaistua sanaa??

9. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Ei ole pakko käyttää ie:tä. Vaan tosiaan proxy-asetukset täytyy tehdä käsin muihin selaimiin. Ja tuossa taisi olla yläpuolella mainittuna nuo lukemat..

Muutoin pakkaus tuntuu toimivan, ainakin minulla, hyvin hyvänä päivänä ja huonona päivänä ei olenkaan. Ainakin sähköpostipalvelimet ovat tuottaneet päänvaivaa. Osa smpt-palvelimista ei laske ollenkaan läpi jos pakkausohjelma on käytössä.

Petri

Jaa tämä viestiketju