1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mielikuvasi MPF- käyttäjistä?

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Wanha, 7/8/11.

1. Wanha

Wanha Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    329
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520 white
    Ite varmaan kusipään maineessa, vaikka tod elämässä aika kaukana siitä. Kerron sitten muista kun oon enemmän selvä..

2. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Et sä mun mielestä kusipäältä vaikuta.

3. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Näinhän se taitaa mennä juurikin silloin kun kirjoitellaan nimimerkin takaa. Sitä voi lausua mitä sylki suuhun tuo.

Minulle on ihan sama mitä mieltä minusta ollaan, tai ollaan sitten mitään mieltä, vice versa.

4. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Satunnaisgeneraattori valitsi kolme nikkiä, Kotkis, Ewert Oktan ja veppis.

Kotkis on ehkä 65 kiloinen, hintelä nelisilmä. Ikää saattaisi olla siinä +-35vuotta. Koulussa saattanut olla hiukan kiusattu ja liikuntatunnilla ollut se kaikista viimeinen, kuka valitaan joukkueeseen. Sen takia päättänyt, että vanhempana haluaa olla nähty ja huomattu. Sen takia hakeutunut töissä asemaan, missä pääsee ohjeistamaan ja neuvomaan toisia. Ja saa siitä myös tyydytystä.
    Kotona Kotkis haluaa pitää langat käsissään, eli olla se suhteen pomo. Myöskin pientä gloryhunttausta (eli suomeksi jonkun joukkueen huoraamista) on ilmennyt, koska KooTeePeen vaikkausliigavisiitin ajan piti kovastikkin joukkueen logoa avatarena. Kotkiksessa asuu pieni kapinallinen, mutta hän ei tiedä miten tuoda sitä esiin. Sen takia ajaa Citroenilla.

Ewert Oktan on ehkäpä jo yli nelikymppinen parru. Kuvittelee (ja itsensä mielestä myös tietää) olevansa parempi kuin kukaan muu palstalla. Tuo sitä myös usein esiin. Eli itseriittoisuus ja ego on kunnossa. Ollut ennen pienimuotoinen "riidanhaastaja", nykyään yrittää olla Gandhista seuraava, ylöspäin mennessä siis. Koti Ewertillä on kliinisen puhdas, koska hän ei siedä elämässään mitään häiriötekijöitä. Omasta ulkonäöstään Ewert pitää kovaa huolta, koska se kuuluu osana kuvitelmaan paremmuudesta muita kohtaan. Ewertti on ehkäpä sinkku, saattaa hänellä olla jopa tyttöystäväkin. Suhde on virallinen ja etäinen. Autona Ewertillä on ehkäpä joku premium-merkki, koska se nyt vain kuuluu imagoon.

veppis taasen on hiukan alle 30v jantteri suhteellisen pienestä pitäjästä. Veppiksen mielestä hänelle kuuluisi työelämässä enemmän,mitä hän on saanut, urakehitys ei ole mennyt aivan suunnitelmien mukaan. Kamppaillut koko ikänsä paino-ongelmien kanssa, toki koskaan ei ole ollut lihava. Ainoastaan söpöä pyöreyttä ja pientä mahaa on havaittavissa. Vanhempiin välit ovat kunnossa, äiti on läheisempi kuin isä. Ollut koko ikänsä mies, jollaisia mahtuu 13 tusinaan ja ehkäpä sen takia haluaa välillä tulla nähdyksi ja kuulluksi foorumilla. Seisoo mielipiteidensä takana viimeiseen saakka, vaikka havaitsisikin olevansa väärässä. Veppis hemmottelee itseään välillä materialla, kuitenkin pitää tiukan kurin rahallisesti. Autona veppiksellä voisi olla joku peruskottero,jonka hankkimista perustelee itselleen ja muille sanomalla "samalla tavalla tällä pääsee kuin paremmilla ja kalliimmillakin".

Ja koska olen niin reilu, kiva ja fiksu mies, säästän teiltä vaivaa kirjoittaa minusta ja pistän jo aiemmin tehdyn kotitsykolokin luonnehdinnan alle. InsOmnian aivot todennäköisesti sulaa ja hän käy pieksemässä naapurin kissan eri nimimerkin takia, mutta jos riski on otettavissa, on se otettava
    Legendaarista

5. kimmo

kimmo Punainen matto, kiitos.

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Mun täytyy kyllä sanoa että minusta työpaikan vaihdos ei ole tehnyt PaBulle hyvää, tahi sitten jotain ihmettä on tapahtunut omassa aivokopassani(voips hyvinkin olla). En kuitenkaan ymmärrä miksi huumorin varjolla vttuilee..no, kyse voi olla itselleni ja omalle tasolleni liian älykkäästä huumorista.
    Ite sitä mieltä itsestäni, että olen suunnilleen kaikista paras ja tuskinpa täällä itseäni älykkäämpää on..ei edes läheltä. Muista siis sitä mieltä, että vatipäitä.

outlaw heart tykkää tästä.
  6. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Kimmon kanssa ois muuten mukava istua iltaa, juua viinaa ja puhua politikkaa. Silleen lepposissa merkeissä :)

7. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    <-------- tuo kaveri ei ole ihan terve, mutta kukapa olisi ? Ensin ADHD ja sitten flekmaattisuus.

8. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Tämä on juuri sellainen ketju, mitä ei ikinä pitäisi perustaa...
    Kaikki muut on syvältä, mutta minä paras etc... ;)

9. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    No ainakin tuommoisen kuvan saa ketjusta, jos lukee kimmon tai PaBun viestejä. :)

10. Kaljamaha

Kaljamaha Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1172
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Juurikin näin! Ja ketjun aloittajalle täydellisestä ajattelemattomuudesta viikon banni :-D

11. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Viimeksi kun tarkistin asian, olen ollut samassa paikassa töissä vuodesta 2006. Eli oot taas vaan ollut liian kännissä tajutaksesi mitään.

1 henkilö tykkää tästä
  12. kimmo

kimmo Punainen matto, kiitos.

Tykkäykset:
    907
    Puhelinmalli:
    Huawei P8 Lite
    Ärrinmurrin..nalle takasin avatariin..

Jaa tämä viestiketju