1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mielestäsi paras omistamasi kännykkä?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mr.Tyson, 27/7/08.

1. Mr.Tyson Vieras

Eli otsikon mukaan mennään ja tarkoitus se, että ensimmäisestä kännystä nykyiseen mietitte mikä on ollut kaikinpuolin paras eikä tarvi miettiä tyyliin: 2110i, mutta siinä ei ollu mms-tukea, vaan kunkin ajan teknologia huomioiden. Pieni perustelukin on paikallaan. Ite voisin heittää että Siemens S 35i, koska se oli aikanaan melkolailla täydellinen. Pieni, hyvä kuuluvuus, wap, kalenteri, iso näyttö jne jne...

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Nokia 7710 ehdottomasti. Näyttö oli loistava, käyttöliittymä sujuva (jos käyttiksen pientä takkuilua ei oteta huomioon), ja olihan tuo aika katu-uskottava vehjekin:) Myös nettiselailu onnistui hienosti, vaikka käytössä oli vain EDGE-yhteys, kun resoluutio oli 640x320 ja kosketusnäyttö toimi siinäkin hienosti.

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Nokia 6150. Akkukesto, kaksitaajuus, tarvittavat toiminnot ja toimi kuin junan vessa.

4. Piksu

Tykkäykset:
    0
    Samsung E-100. Hyvä akkukesto, laadukas rakenne, hyvä kautin ääni ja kuuluvuus sekä toimintavarmuus, ei ole sekoillut kertaakaan. Toimii kuin uutena eikä ole tarvinnut huoltoreissua, vain akku uusittu kuukausi sitten. Viides käyttövuosi alkanut ja samalla jatketaan kauas tulevaisuuteen koska puhelimen ominaisuudet ovat minulle riittävät.

5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    HTC Advantage X7500.
    5" tuuman kosketusnäytöllä nettisurffailu oli jo mielekästä.
    Vaihdoin tuon E90:seen kesän alussa kun kokonsa puolesta tuota laitetta ei Shortsien taskussa kanneta.
    Tekisi kuitenkin mieli ostaa tuo vielä takaisin.

Kestävyydeltään paras oli 2110. Se mm. kastui kokonaan, lenteli pitkin lattioita ja toimi siitä huolimatta moitteettomasti.

6. Peppokani Vieras

Enpä ole muuten huonompaa puhelinta omistanut, mitä tuo 7710 oli. Järkyttävän kömpelö, takkuili, iso jne jne. Tosin osasyy oli sen käyttin (series 90?), joka mielestäni ei vaan ollut hyvä.

Paras puhelin on varmaankin ollut vieläkin kaapista löytyvä 7110. Iso näppis, tarpeeksi iso näyttö jne. Sisältää kaikki minulle tarpeelliset toiminnos.

7. keisari88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S2&S3
    Kyllähän se tuo E90 on.
    Korvaa minun käytössä MP3 soittimen, navigaattorin ja ehkä joskus jopa läppärin tarpeenkin.

8. ilaril Vieras

Nokia 8310. Sillä sai soitettua puhelut ja näpyteltyä tekstiviestit. Ja oli värejä mistä valita. Toki gprs oli silloin hyvin merkitsevä ominaisuus, vaikkakin irdan läpi. Eikä ollut sillä luurilla tarvetta "taskulamppuun".

Tuollaisen kun vielä löytäisi ~alkuperäisessä kunnossa oikean värisenä (vaalea sininen, ice-jotain?).

-ilari

9. teeba

Tykkäykset:
    0
    e61i ehdottomasti, ei tarvi perusteluja ;)

10. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Olihan tuo hidas, kömpelö, vähän turhan isokokoinen ja joiltakin osin käyttis ei ollut kovin selkeä. Mutta siltikin se on tässä mielessä paras puhelin mitä olen omistanut, eikä tuossa series 90 -softassakaan nyt mitään järkyttäviä puutteita ollut. Jos puhelimen softa olisi nopeampi ja siinä olisi wlan ja 3g, niin todennäköisesti omistaisin ko. laitteen edelleen.

11. JPW™ Vieras

Kyllä se on edelleen, ainakin toistaiseksi N95 8GB. Huippu ominaisuudet ja on toiminut oikeastaan parhaiten mun puhelimista. (Jos ei niitä ihan ensimmäisiä mv-näyttöisiä puhelimia lasketa mukaan. Mutta kokonaisuutena paras on tämä N95 8GB).

12. Mr.Tyson Vieras

Tarkoitus olikin ettei tarvi verrata nykypuhelimia vanhan liiton puhelimiin.. Esim. mun mielestä Nokian paras puhelin on ollu 2110i.

13. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Täytyy sanoa että nykynen Z710i. Ainoa miinus on että videota ei saa koko näytön kokoseks (ellei sitte uudemmalla softalla?).

Mutta pointsit myös 5110 Nokialaiselle... siinä ei ollu minkäänlaista vikaa ikinä, ja kesti armeijankin hyvin. :)

Täältä löytyy tollanen, oisko peräti vielä just noilla "ice" kuorilla... pistä yv:tä jos kiinnostaa.

14. makedin

Tykkäykset:
    0
    Siemens SX1 antoi aikanaan itsestään parhaan vaikutelman. Toki, näppäimistö oli hiukan... persoonallinen, käyttöjärjestelmä toimi toisinaan aika rauhallisesti, ja kaikenlaisia muita pikkujuttuja siinä oli, mutta se oli kännykkä joka todella sai minut innostumaan kännyköistä. Laitteen hajottua jokainen päivä ilman S60-kännykkää on tuntunut epätäydelliseltä.

15. Warra

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3 Compact/Tele Finland
    Se on myönnettävä, että valinta kohdistuu Sony Ericsson K800i:n. Paras mikä paras.

16. Tissot

Tykkäykset:
    5
    Iphone 3g, ei tarvinne perusteluja :) Jos muistelen aikaa Nokiamiehenä, niin eniten olen pitänyt E50 puhelimesta, hyvä akku ja kuuluvuus. Sopivan kokoinenkin vielä.

17. Mr.Tyson Vieras

Täytyy myöntää että odotin ääniä enemmänkin noille vanhoille sotaratsuille kuten 2110i, 6110, 8110i jne... :)

18. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Ericsson P910i laatua ja kestävyyttä.

19. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Kauan siinä menikin.

20. tmm

tmm Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    77
    Puhelinmalli:
    One+2 ja Nexus 4
    Siemens-puhelimia olen käyttänyt 90-luvun alusta lähtien ja hyviä ovat olleet.
    M45 oli minulla pitkään; pieni koko, hyvä akunkesto puhuttaessa ja tyylikkään näköinen.
    ME75 oli ensimmäinen puhelin, jota en saanut rikki (toimii vieläkin)! Koko ja muotoilu oli hieman kolkko, mutta ominasuudet sopivat minulle naulan kantaan.
    E61i oli ensimmäinen Nokialaiseni; nätti ja kiva hiplailla. Vei kommunikoinnin aivan uudelle tasolla QWERTYn ansiosta. Ensimmäistä kertaa käytin textareita tehokkaasti ja PALJON, mutta mutta se näytön resoluutio ja netin nopeus.
    Nyt käytössä E90, boottaa lähes päivittäin, on hieman hidas, MUTTA ominaisuuksien puolesta tällä hetkellä paras minulle. Hoituu sähköpostit, navigoinnit ja PALJON muutakin (turhaa?).
    Eli E90 ehdottomasti!

Jaa tämä viestiketju