1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Midlettien lataus Nokia 6310i:hin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ares, 24/7/02.

1. Ares

Tykkäykset:
    0
    Elikka koitan ladata PC:ltä noita java-ohjelmia tuohon luuriin ja valitsen sen .jad tiedoston ja sitten se alkaa latamaan sitä mutta ilmoittaa "Operation failed" siinä kohtaa kun se latauspalkki on mennyt jo kolmanneksen. Mistä moinen johtuu. softana siis 4.81 PC:ssä ja puhelimessa 4.07. Tuossa System Trayssä olevassa nokian ohjelmassa se ilmoittaa puhelimen olevan 6310 vaikka puhelin itse asiassa on 6310i. Onko tällä merkitystä? Kaapelina toimittaa Nokian oma kaapeli. Soittoääniä ja muuta vastaavaa saan kyllä tuon kaapelin kautta sirrettyä.

Kiitos

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo mullakin oli samanlaisia ongelmia. Olen itse saanut homman toimimaan http://www.midletcentral.com/ :sta imuroiduilla midleteillä. Eli seuraavat ohjeet tulee sitten siihen...
    Jostakin syystä sain sen toimimaan vasta kun tilasi midletin lähetettäväksi sähköpostiin. (Suoraan sivulta imuroituna ei...) Sieltä tulee sitten sekä .jad että .jar. Tallennat ne ensin jonnekin ja sitten valitset App.Installerissa .jad:in (nimen edessä on jostain syystä alaviiva _) ja Asenna. Ohjelma kysyy melkolailla heti tämänjälkeen .jar -tiedostoa, muttei löydä sitä; aloita kirjoittamaan tiedostonimi-kohtaan alaviivaa _ , jolloin pitäis sen .jar:in löytyä. Valitset sen ja Asenna. Ainakin mulla menee asennus sitten loppuun asti.
    Tosiaan jostain syystä kun imuroin nää molemmat tiedostot suoraan sieltä sivuilta (ilman alaviivaa), ei toiminu...
    Toivottavasti onnistuu - kirjoittele, jos edelleen ongelmia!

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Mulla ilmoittaa kyllä 6310i, mutta en tiedä onko merkitystä. Käytän infrapunaa.

4. Ares

Tykkäykset:
    0
    No niin. Valtavat kiitokset Kotkikselle. Nyt on ensi yön unet tärvelty

5. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Toivottavasti valvominen johtuu onnistuneista midlettien latailuista... vai...?! ;)

6. Ares

Tykkäykset:
    0
    Siitäpä juuri =) Nyt jo jotain jännää löytynyt.

Jaa tämä viestiketju