1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Midlet.org

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja TCall, 14/3/03.

1. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko tämä sivusto siis ilmainen? Tämä sivusto näyttää aika hyvältä. Tietääkö joku jotain tosi hyviä pelejä täältä? Ja miten nää pelit ladataan wapin kautta? En oikein tajua... Mennäänkö kenties tuohon pelin tekijän sivuille vai...?

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mistä tietää toimiiko peli 3510i:ssä? Ja tietääkö joku toimiiko tuo MDoom 1.0.0 3510i:ssä? Ei viitsi oikein alkaa latailemaan hirveesti noita gsm-datalla :( Niin viitsisikö joku kertoa miten tuolta siis ladataan noita pelejä? Mitä nuo .jar ja .jad tiedostot ovat?

3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kukaanko ei tiedä?

4. LauriL

Tykkäykset:
    0
    midlet.orgin pelit 3650:lle

Latasin 3650:lleni viisi peliä kyseiseltä sivustolta. Pelit olivat: Air Gunner, asteroids, cosmic cannon, pong ja Spruce Chess.

Spruce Chessissä ei oikein voinut liikutella nappuloita, cosmic cannon ei käynnistynyt ollenkaan (asensin muistikortille) ja Air Gunnerissa ei voinut ampua. Asteroidsia on hieman vaikea ohjata 3650:lla.

Joten ehkä koko sivuston paras peli on ainakin 3650:lle kaikkien pelien kruunaamaton kuningas - Pong!

5. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuota, kyseessä on 3510i... Miten noi ladataan tuolta wapin kautta ja mitä
    noi jarrit ja jadit on?

6. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Jar-tiedostot ovat pakkauksia eli ne sisältävät itse java-luokat pakatussa muodossa. Voit vaikka itse katsoa esim. winrar-ohjelmalla. Jad-tiedostot taas kertovat esim. mistä kyseisen sovelluksen jar-tiedoston löytää ja kai jotain muita tärkeitä tietoja.

Käsittääkseni, jos lataa jotain java-sovellusta, täytyy ladata molemmat tiedostot ja asettaa ne samaan hakemistoon. Tämän enempää en tiedä.

7. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minä olen ladannut monta kertaa pelkästään .jad tiedoston ja sovellukset ovat toimineet hyvin. En kyllä tiedä mitä .jar tiedostot ovat.

8. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Onko sinulla käynyt sitten niin, että kun olet ladannut pelkän .jad tiedoston, niin kännykkä on kysynyt yhteyttä tai ottanut yhteyden .jad tiedoston määrittelemään palvelimeen? Koska jos ei ole, niin sinulla on täytynyt olla jo valmiina .jar tiedosto jossain hakemistossa.

Ilman .jar tiedostoa mikään java-sovellus ei toimi. .jad tiedosto vain antaa osoitteen, josta .jar tiedoston voi ladata. Sinun "tapauksessasi" olet ilmeisesti ladannut .jar tiedoston sitten todennäköisesti gprs-yhteydellä.

Jonkin verran halvemmaksihan tulee ladata suoraan .jar tiedosto, eikä ensin .jad ja sitten .jar. Korjatkaa, jos olen väärässä

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Juuripa näin (jos siis imuroidaan suoraan tiedostoja luuriin)
    No teoriassa kylläkin, mutta jad tiedosto ei ole edes kilotavua, eli ei siinä laskunloppusummassa edes huomaa onko tuota ladattu, vaikka maksaisi vähän kalliimpaa datamaksua. Ja jad tiedostossa on mm. ohjelman asentamiseen liittyviä tietoja, eli jos vain on jad toimivana käytettävissä niin ilman muuta sillä pitää asentaa.

10. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen asentanut monta kertaa pelkän *.jar-tiedoston. Hyvin on toiminut. :)

11. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    niin olen minäkin ja hyvin on pelannut minullakin.

Jaa tämä viestiketju