1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MIDIT SIEMENS CF62???

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Jellona, 14/6/04.

1. Jellona

Tykkäykset:
    0
    Auttakaapas ny, ku mulla ei riitä järki vieläkään??? Eli miten hommaan datakaapelilla mid soittareita tohon kännykkään??? Joka kerta ku yritän kopioida/tallentaa midejä niin se valittaa jotakin esim. jos kopioi tai tallentaa niin se on joku saatanan gif-kuva tms. Tai se ei tunnista formaattia...tai sit se biisi loppuu sillein tyhmästi kesken..! Joten pistäkää selvät ohjeet miten laitatte mid/polyfoniset/melodiset äänet siemens cf62:seen datakaapelilla sillein että ne soi loppuun ja ja puhelin jopa tunnistais ne?? LAITTAKAA VAIKKA SELVÄT OHJEET, MITEN TE ITSE SIIRRÄTTE NE KONEELLE DATAKAAPELILLA KÄNNYKKÄÄN (toimivasti ja helposti)....menee kato hermot ku EN SAA TOIMIMAAN VAIKKA MITÄ YRITTÄÄ, aina biisi loppuu kesken...ei tunnista formaattia....joku gif-kuva tms..... Auttakaa miestä hädässä??????Kiiiiiiiiitos!!!!!=)=) ps. mulla on Siemensin alkuperänen usb datakaapeli DCA-510 ja Siemens CF 62:sen data suite, jos noista tiedoista on jotain hyötyä ohjeitten annoistanne??? Kiitos nopeista vastauksista=)))))

2. bluewolf

Tykkäykset:
    0
    Esim. näin. Menet tänne ja haet midin kappaleen nimellä, valitset sopivan version ja kopsaat sopivan (mieleisen) äänen kovalevylle. Sitten puhelin piuhan päähän ja vaikka resurssien hallinnalla siirrät (kopioit) äänen puhelimen "sounds" kansioon. Voi toki luoda uudenkin kansion, esim. "omat soittarit" , ja sitten sinne. SDS asennettuna tietenkin koneelle.

Jaa tämä viestiketju