1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Microsoft smartphone qtek 7070

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja hiltunen_jarmo, 10/7/03.

1. hiltunen_jarmo

Tykkäykset:
    0
    http://www.matkapuhelin.net/news/03/01/030602.html

Kävin katsomassa tuolta osoitteesta, otsinkon mukaisen kännykän jutskia ja siellä luki että ruotsista tuon kännykän saa n. 350 euroa. Voisiko joku käydä katsomassa ja kertoa minulle että onko se mahdollisesti SIM lukittu malli. Mistäköhän olisi mahdollista saada ilman SIM lukkoa tuota mallia ja paljonko sellasen arvo olisi uutena ja paljonko käytettynä.

2. mobiilisti Vieras

Se on SIM-lukittu (TeliaSonera). Senhän kertoo jo hintakin.

Täältä: http://www.ppcw.net/shop/imate.php saat lukitsemattoman, rahteineen hintaa tulee n. 600e. Huom! ilman kameraa.

3. Haavi

Tykkäykset:
    0
    Joku m-technology -niminen firma myy tuota 525+alv, eli 640e.

4. hiltunen_jarmo

Tykkäykset:
    0
    Osoite

Mikäs on tämän kyseisen yrityksen nettisivu osoite? Paljonko mun kannatta maksaa väliä jos annan mun 3650 Nokian ja otan tollasen qtek 7070 kännyn, se jätkä pyytää väliä 200e.

5. mobiilisti Vieras

Re: Osoite

En tiedä sun 3650 ikää ja kuntoa, mutta oletan ettei se ole aivan uusi. Silloin tuo kuullostaa kohtuulliselta pyynnöltä, jos kerran olet hankkimassa ko laitetta. Kuten todettua niin uudet maksavat helposti yli 600e. Ja välttämättä tuossa hinnassa ei ole edes kameraa mukana.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: Osoite

Pieni vaiva Googlella, niin olist löytänyt nopeammin kuin kirjoitit tuon kysymyksen. (www.m-technology.com)

7. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mites jarmo aiot suorittaa vaihdon?

Jaa tämä viestiketju