1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myydään Meizu MX3 32GB Musta tai valkoinen!

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja samanen, 26/3/14.

1. samanen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Meizu MX3/Xiaomi Mi Note/Huawei P9
    Takuu:
    Valkoinen: 12kk Musta: 9kk
    Kuitti:
    Löytyy
    SIM-lukittu:
    Ei ole
    Kunto:
    Valkoinen: Uusi / Musta: Uudenveroinen
    Vaihto:
    Saa yrittää :)
    Hintapyyntö:
    300
    Sijainti:
    Kypros, 23.4. alkaen Janakkala
    Toimitustavat:
    Posti, nouto
    Myyjän nimi:
    Samuel
    Myyjän sähköposti:
    geosamanen@gmail.com
    PUHELIN MYYTY. Kiitos mielenkiinnosta ja ostajalle kaupoista, threadin voi poistaa.

Hei!

Kiinalaisille jo vuosia uskollisena olen taas pitkän onnen etsimisen jälkeen löytänyt sen, nimittäin oikean Kiinaihmeen, tai helmen, nimittäin Meizu MX3:n. Mulla on semmonen pulma, että mulla on kyseisiä laitteita kaksi, tismalleen samanlaisia, paitsi etukuoren väri on eri. Pulma ratkeaa sillä että toinen myydään, mutta kumpi, sen saa ostaja päättää! Valkoisen voitin valmistajan Facebook -sivulla olleesta kuvakilpailusta, ja toissapäivänä Kyproksen tullista haettu eli ihan timantin uus peli. Muovit piti tullissa repiä paketin päältä mutta tuo nyt ei puhelimen kuntoon vaikuta. Mustan ostin taas itse 3kk sitten ja omassa käytössä ollut, ensimmäisestä hetkestä mukana tullut suojakalvo näytössä joten näyttö naarmuton, samoin myös takakuori joten itse pidän täysin uudenveroisena pelinä!

Valtaosalle varmasti tuntematon vehje, joten valoitetaan vähän:

- Kiinalaiselta (aikaisemmin) musiikkisoittimia valmistavalta firmalta (pro soundit! [​IMG] ), 100% Made in China laatua (Oikeasti laadukas, usko pois)
    - Tulee olemaan ensimmäinen Ubuntu-puhelin
    - Ensimmäinen luuri saatavilla 128Gbn tallennuskapasiteetilla
    - Ensimmäinen (tai ensimmäisiä?) 8-ytiminen luuri

Ja oleellisia (?) speksejä:

Näyttö:
    - 1080 x 1800 , 5.1" = 412ppi , 2.9mm reunus

Taajuudet:
    - 2G+3G 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100 Mhz

Kamera:
    - Kamera 8 MPIX LED-salamalla, testiä täällä, HDR, 30 FPS Brust Shot, Panorama jne, videot 30fps@1080p
    - Etukamera 2 MPIX

Muuta:
    - 2GB RAM
    - WiFi, NFC, Bluetooth, MicroUSB (MTP), Miracast, 2400mAh akku
    - Android -pohjainen Flyme -käyttöjärjestelmä, tulossa: MIUI Custom Recovery sekä Ubuntu Touch
    - Tarkempi malli M353 HK (HK mallit avoimempia kuin CN mallit, tulevaisuuden custom ROMeja jne ajatellen)

Itse asun siis talven Kyproksella, tulen ensi kuussa jo pois joten luuri tulossa Suomeen. Nouto ja postitus mahdollista, rahat tilisiirrolla tai käteisenä.

Voipi olla että jotain oleellistakin jäi tässä mainitsematta, mutta kysykää rohkeesti pois! Netistä löytyy myös artikkelia ja videota jos innostaa. Ainutlaatuinen tilaisuus hommata Ubuntu-luuri tai muutenvaan viimesen päälle hieno ja harvinainen Androluuri Suomesta! [​IMG]

Hinta: 350

Kuvat:
    Kuva 1 Kuva 2 Kuva 3 Kuva 4 Kuva 5

Yhteydenotot ketjuun, yksärillä tai geosamanen ät gmail piste com ja molemmissa luureissa valmistajan vuoden takuu!

Viimeksi muokattu: 6/5/14

Jaa tämä viestiketju