1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Me45:n värikuoria suomesta?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja e-mil, 26/6/02.

1. e-mil

Tykkäykset:
    0
    Eihän tähän luurin vaihdettavia kuoria ole, mutta ilmeisesti onnistuu kun moni niitä vaihtelee (olen nähnyt kuvia, sekä keskustelua foorumeilla), mutta onnistuuko täällä suomessa?

Myykö kukaan erivärisiä kuoria suomessa vai pitäisikö tilata ulkomailta?
    Entä onnistuuko kuorten irtirepiminen kotikonstein, vai tekisikö jokin kännykkäliike tmv. ja meneekö takuu sen siliän tien?

Onko kukaan teistä suorittanut kyseistä operaatiota?

2. topiz

Tykkäykset:
    1
    ME45:n kuorien kiinnitys on perinteistä Siemensiä, eli kuoret hajoavat lähes varmasti kun ne "irroittaa".

3. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Menee.

4. peemvee

peemvee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    640DS
    En tiedä takuun häviämisestä, mutta kuoret saattavat hajota, kun irrotat niitä kotikonstein. Nettikaupoissa on myynnissä Siemensin avaustyökalu sekä oranssi/luonnonvalkoinen (funky orange) ja beige/tummanruskea (safari gray) -kuorisarja. Itse olen kuolannut tuon ruskean kuoripaketin perään. Sellaisen toimimaton "dummy" on Tampereen Gigantin esittelyrivissä.

S/ME45 -kuoret ovat kiinnitetty ilman perinteisiä torx-ruuveja (lue nokia) ja ainakin ME45:n roisketiiveys ja kumitiivisteet saattavat kärsiä operaatiosta. Huoltotoimipisteet vaihtanevat noita kuoria, jos heillä sellaisia on tai sitten tilaavat..

Saksalaisessa nettikaupassa kokonainen kuoripaketti maksaa 59,90 €.+ toimituskulut. http://www.frankenet.de/frankenet/html/311678detail.html
    Paketti sisältää etu- ja takakuoren, akun suojakannen,erivärisen näppäinmaton, tiivisteitä, kaiuttimen ja sisäisen antennin. Pelkkä etukuori maksoi muistaakseni jossakin kaupassa 12,90 €.

5. Borou

Tykkäykset:
    0
    Luulisi jos huollossa tekevät, että takuu pysyisi voimassa.

6. jaskas

Tykkäykset:
    0
    Onko ihmisten näppäimet kulunu ihan puhki tossa Me45:ssa

Mistäköhän niitä sais uusii?!?

7. magic

Tykkäykset:
    0
    itse vaihdoin niin, että vein huoltoon ja pyysin vaihtamaan odottaessa. maksoi jonkin verran, mutta kannatti. sain samat, mutta eri valmistajan näppäimet, jotka on kestävämmät.

8. jaskas

Tykkäykset:
    0
    maksoi jonkun verran?
    pientä tarkennusta kaivataa
    20€
    30€
    40€

Missä huollossa käytit?

Jaa tämä viestiketju