1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ME45:n herätyskello.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Highlands, 20/6/02.

1. Highlands

Tykkäykset:
    0
    Olen selvittänyt itseäni vaivaavan asian eli sen mitä ne viikonpäivät tekee siellä alhaalla. Minäpä kerron jos joku muukin on asiaa pohtinut: Aukaise herätyskello. paina "vaihda". tämän jälkeen ensimmäistä numeroa voi vaihtaa. Paina ilotikun korviketta alaspäin niin pääset vaihtamaan viikonpäivien juttuja. :!:

2. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Varmaan kaikki joilla S/ME on tiesi jo sen... :roll:

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mahtaako tämä ilotikun korvike olla nelisuuntainen nuolinappula, niinkuin T65 mallissa, tosta avatar kuvasta nimittäin on aika paha nähdä kun se on niin tumma.

4. Highlands

Tykkäykset:
    0
    Kyllä. Se on nelisuuntainen nuolinappula ja erittäin kätevä vehje kaikenkaikkiaan. Onko muuten jollakulla tietoa siitä, kuinka paljon puhelimeen mahtuu kuvia, ääntä jne.?

5. topiz

Tykkäykset:
    1
    ME45:ssä on dynaaminen 348kt:n muisti.

6. Borou

Tykkäykset:
    0
    Ja kun logot vievät alle yhden kilotavun ja soittikset 0,1-0,5kt (ainakin mitä olen itse laitellut), niin niitä mahtuu sinne aikas paljon :)

7. jaskas

Tykkäykset:
    0
    mut kun tökkäät sinne muistiin kunnolla kamaa/liikaa, niin hyvin heittää puhelimen lukkoon?!

Ei ne osannu huollossakaan sille mitään tehdä.

Ei auttanu kun ottaa omat kostit käyttöön, datapiuhakiinni ja formatointia peliin...

nyt toimii.

Jaa tämä viestiketju