Olen selvittänyt itseäni vaivaavan asian eli sen mitä ne viikonpäivät tekee siellä alhaalla. Minäpä kerron jos joku muukin on asiaa pohtinut: Aukaise herätyskello. paina "vaihda". tämän jälkeen ensimmäistä numeroa voi vaihtaa. Paina ilotikun korviketta alaspäin niin pääset vaihtamaan viikonpäivien juttuja. :!:
Mahtaako tämä ilotikun korvike olla nelisuuntainen nuolinappula, niinkuin T65 mallissa, tosta avatar kuvasta nimittäin on aika paha nähdä kun se on niin tumma.
Kyllä. Se on nelisuuntainen nuolinappula ja erittäin kätevä vehje kaikenkaikkiaan. Onko muuten jollakulla tietoa siitä, kuinka paljon puhelimeen mahtuu kuvia, ääntä jne.?
Ja kun logot vievät alle yhden kilotavun ja soittikset 0,1-0,5kt (ainakin mitä olen itse laitellut), niin niitä mahtuu sinne aikas paljon
mut kun tökkäät sinne muistiin kunnolla kamaa/liikaa, niin hyvin heittää puhelimen lukkoon?! Ei ne osannu huollossakaan sille mitään tehdä. Ei auttanu kun ottaa omat kostit käyttöön, datapiuhakiinni ja formatointia peliin... nyt toimii.